;
coinex

تحلیلگران ادعا می‌کنند که فروش آیفون X به اندازه‌ای که اپل آرزو می‌کرده، نبوده است!

تحلیلگران ادعا می‌کنند که فروش آیفون X به اندازه که اپل آرزو می‌کرده، نبوده است!
آیفون X (آیفون 10) آخرین پرچمدار اپل است و ما از قبل دیده بودیم که پرچمدارن اپل، به معنای واقعی انتظارات را به خوبی برآورده می‌کردند، اما به نظر می‌رسد که فروش آیفون X در حد انتظارات کوپرتینویی‌ها نبوده است.

پیش بینی ها نشان می‌داد که آیفون 10 اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون وارد بازار می شود با استقبال خوبی در بین کاربران همراه شود، اما عرضه آیفون X از زمان معرفی این دستگاه که به شکل دراماتیکی کم شده است و این داستان دیگری را روایت می‌کند.

به گزارش بلومبرگ، کارل اکرمن (Karl Ackerman) که تحلیلگر آشنایی با محصولات اپل است، معتقد است که آیفون X نتوانست ان گونه که اپل گمان می‌کرد، انتظار کوپرتینویی ها را برآورده سازد. کارل اکرمن تخمین می زند که عرضه آیفون X بسیار کم شده و این موضوع نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید آیفون X از انتظارات اولیه پایین‌تر است.

اکرمن همچنین می‌گوید:

شاید برخی از سرمایه گذاران گمان کنند که این به شیوه فروش و استراتژی بازاریابی اپل مربوط است، اما ما به طور فزاینده نگران این موضوع هستیم که تقاضا برای خرید آیفون 10 نسبت به پیش بینی‌ها و انتظارات اولیه بسیار کمتر است و این موضوع می‌تواند مربوط به گران‌تر شدن قیمت این دستگاه نسبت به دیگر مدل‌های آیفون باشد.

اکرمن ادعا می کند که اپل انتظار داشت تا در ماه دسامبر 79 میلیون گوشی آیفون را به فروش برساند، که افزایش اندکی نسبت به سال گذشته داشت، زمانی که این شرکت توانست چیزی حدود 78 میلیون گوشی آیفون بفروشد.

آیا اپل می‌تواند این رکورد در فروش آیفون X را تغییر دهد و یا اینکه این اساسا استراتژی اپل برای فروش این پرچمدار است. شما چگونه فکر می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر