;
coinex

سازمان تامین اجتماعی وارد کننده رسمی آیفون در کشور است!

سازمان تامین اجتماعی وارد کننده رسمی آیفون در کشور است!

تامین اجتماعی وارد کننده رسمی آیفون در کشور است. سودآوری این بخش تا حدی است که یکی از شرکت‌های تأمین اجتماعی به واردات آیفون مشغول شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اعلام نمود که بعد از اجرای طرح رجیستری تلفن همراه، قیمت گوشی‌های موبایل تا ۲۵ درصد افزایش یافته است. وی در این مورد ادامه داد که سودآوری این قسمت به حدی است که یکی از شرکت‌های تأمین اجتماعی وارد کننده رسمی آیفون شده است.

گوشی‌های غیرقانونی رجیستر نمی‌شوند!

سیدمهدی میرمهدی در مورد عدم دقت در اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه ابراز تاسف نمود و ادامه داد که اخیرا یکی از مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان نموده است که اگر بعد از اجرای طرح رجیستری، بعضی از گوشی‌ها در شبکه‌های ارتباطی غیرفعال شوند به آنها ربطی ندارد.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران تأکید نمود که نمی‌توان به راحتی از کنار مردم رد شد و هزینه‌هایی که برای خرید گوشی پرداخت شده‌اند را نادیده گرفت. وی اعلام نمود که غیر از دولت آیا فرد دیگری اجازه صادر کردن مجوز واردات گوشی را دارد؟ به گفته وی اگر گوشی فردی رجیستر نشود وظیفه دولت است که در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تاکید نمود که از ابتدا در مورد چنین اتفاقاتی هشدار داده است زیرا به گفته وی بسیاری از واردکنندگان، وارداتشان با آن چیزی که اعلام کرده‌اند متفاوت است. به گفته وی اگر بعد از اجرای رجیستری گوشی افراد نتواند از شبکه سرویس بگیرد نمی‌توان به آنها گفت که گوشی خود را دور بیاندازند.

تامین اجتماعی وارد کننده رسمی آیفون در کشور

میرمهدی ادامه داد که سودآوری واردات گوشی به کشور تا حدی است که یکی از شرکت‌های سازمان تأمین اجتماعی اکنون به عنوان وارد کننده رسمی آیفون به کشور معرفی شده است و اسم آن در لیست دارندگان مجوز از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مطرح شده است.

میرمهدی همچنین در ادامه صحبت‌هایش در مورد تامین اجتماعی به عنوان وارد کننده رسمی آیفون ، درباره وضعیت بازار تلفن همراه بعد از اجرای رجیستری سخن گفت و اعلام نمود که بعد از اجرای این طرح، قیمت‌ها تا 25 درصد افزایش یافته‌اند. به گفته وی واردات برخی گوشی‌های تلفن همراه به کشور برای واردکنندگان سودآور است.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر