;
coinex

نوپاگراف ؛ اولین گراف آنلاین ارتباطات و اطلاعات استارتاپ های ایران

 

رونمایی از نوپاگراف در حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در کارخانه نوآوری انجام گرفت و در اختیار عموم قرار گرفت.

نوپاگراف ، نقشه زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها در ایران است که فعالیت آن در کشور آغاز شد. نوپاگراف نخستین گراف آنلاین ارتباطات استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ایران است که توسط نوپاهاب رونمایی گردید.

این نخستین گراف ویژه ارتباطات استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران است که به صورت لایو در دسترس عموم قرار می‌گیرد. نوپاگراف که کاملترین تصویر ارتباطات درون زیست‌بوم استارت‌آپی ایران به همراه نام و لوگو به حساب می‌آید هم‌اکنون از طریق نشانی اینترنتی  https://nopahub.com/nopagraph  قابل مشاهده است.

نوپاگراف دسترسی به چه اطلاعاتی را فراهم می‌کند؟

از طریق نوپاگراف که یک نمودار تصویری بی‌نظیر است، امکان مشاهده اطلاعات تکمیلی هر استارت‌آپ و یا سرمایه‌گذار وجود دارد. از طریق دبل‌کلیک بر روی هر لوگو می‌توان به صفحه اختصاصی آن استارت‌آپ در وب‌سایت نوپاهاب مراجعه کرده و اطلاعات کامل‌تری را درباره آن استارتاپ مشاهده نمود.

امکانی که در اینجا در نظر گرفته شده است این است که فعالان زیست‌بوم استارتاآپی کشور و سایر کاربران قادر هستند تا از طریق ابزار جانبی تعبیه شده در نوپاگراف نسبت به اضافه کردن اطلاعات به نوپاگراف اقدام نمایند و اطلاعات خود را مستقیما اضافه کنند. البته لازم به ذکر است که اطلاعات وارده شده پیش از اینکه نشان داده شوند، توسط نوپاهاب بررسی خواهند شد.

از دیگر امکاناتی که در نوپاگراف در نظر گرفته شده است، امکان جست‌وجوی نام استارت‌آپ، سرمایه‌گذار یا شتاب‌دهنده و یا سایر بازیگران زیست‌بوم استارت‌آپی ایران است. کاربر از این طریق قادر خواهند بود تا ارتباطات سوژه مورد نظر خود را به شکل تصویری مشاهده نمایند.

نقشه زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها در ایران همچنین دارای ویژگی‌های زیر است :

  • امکان جست‌وجوی بصری
  • امکان اضافه‌کردن سریع‌تر اطلاعات و خوداظهاری آنلاین
  • بروزرسانی مستمر و دائمی
  • کامل بودن نام و مشخصات عناصر
  • دسترسی آسان به اطلاعات تکمیلی عناصر گراف

علاقه مندان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نوپاهاب مراجعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر