;
coinex

نمایشگر گلکسی نوت 9 با حسگر اثر انگشت آن ترکیب خواهد شد

سامسونگ به دنبال آن است تا هر چه زودتر تکنولوژی یکپارچه سازی اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش گوشی را اجرایی کند. نمایشگر گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) می‌تواند این حسگر را در درون خود جای دهد!

اگر به بهترین گوشی‌های 2017 نگاهی بیندازید، خواهید دید که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش در حال باریک‌تر شدن هستند. شرکت‌های بزرگ گوشی‌ساز جهان به دنبال ساخت اسمارت فون‌هایی هستند که پنل جلویی هر چه بیشتر در اختیار نمایشگر آنها باشد و سامسونگ یکی از پیشروترینِ این شرکت‌هاست.

قبل از رونمایی رسمی از گلکسی نوت 8 شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه این کمپانی کره‌ای سنسور اثر انگشت این دستگاه را به زیر نمایشگر آن منتقل خواهد کرد. این اتفاق در گلکسی نوت 8 بوقوع نپیوست، اما به نظر می‌رسد که وضعیت گلکسی نوت 9 متفاوت خواهد بود.

مشخصات نمایشگر گلکسی اس 9

مشخصات نمایشگر گلکسی اس 9

گفته می‌شود که نمایشگر گلکسی نوت 9 یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.5 اینچی با وضوح 4K است. این اندازه کمی بزرگتر از نمایشگر گلکسی نوت 8 است، اما این تنها تفاوت در صفحه نمایش این دو نسل نخواهد بود. سامسونگ قصد دارد تا نسبت صفحه نمایش به بدنه در فبلت گلکسی نوت 9 را افزایش داده و به چیزی در حدود 93 درصد برساند.


بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


برای رسیدن به این رقم، باید حاشیه‌های اطراف به حداقل برسد، برای این کار سامسونگ دوربین جلو و سنسورها را در حاشیه باریکی در بالای نمایشگر گلکسی نوت 9 قرار خواهد داد.

فبلت گلکسی نوت 9

در گلکسی نوت حسگر اثر انگشت به احتمال بسیار زیاد در زیر صفحه نمایش آن تعبیه خواهد شد. البته غول گوشی‌ساز کره‌ای به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد به قرار دادن سنسور دوربین در زیر نمایشگر گوشی نیز علاقمند است. مطلب زیر توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:  سامسونگ به دنبال تعبیه دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش گوشی است!


با این مشخصات، گلکسی اس 9 یکی از بهترین نمایشگرهای موبایل را در اختیار خواهد داشت. از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 845، سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی، حافظه رم 8 گیگابایتی و باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

رندر گلکسی نوت 9

به تازگی رندرهایی از گلکسی نوت 9 نیز منتشر شده است. اگرچه این رندرها طراحی نهایی این دستگاه را نشان نمی دهد، اما می‌تواند برداشت کلی ما از یکی از بهترین پرچمداران 2018 را شکل دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر