;
coinex

ساخت گوشی هوشمندی با حافظه رم 10 گیگابایت ؛ ویوو به دنبال اولین‌ها !

کمپانی چینی ویوو که به تازگی از اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی کرد، ممکن است اولین گوشی‌سازی باشد که محصولی با 10 گیگابایت رم را به بازار عرضه می‌کند!

شایعات جدیدی شکل گرفته است که نشان می‌دهد ویوو به دنبال ساخت اولین گوشی جهان با رم 10 گیگابایتی است. این دستگاه به نظر می‌رسد که ویوو ایکس پلی 7 (Vivo Xplay7) باشد، پرچمداری که با اسنپدراگون 845 قدرتنمایی خواهد کرد.

وجود 10 گیگابایت حافظه رم در یک گوشی هوشمند آن‌هم از برند نه چندان نام آشنای Vivo کمی عجیب است، اما منشا این شایعات از کجا قوت گرفته است؟

یکی از کاربران ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) به تازگی با به اشتراک گذاشتن تصویری از مشخصات ویوو ایکس پلی 7 این شایعات را رقم زده است. البته ویبو در طول این سالها همواره کانون شایعات بسیاری بوده که برخی از آنها هرگز به واقعیت تبدیل نشده است و البته بعضی از این شایعات نیز کمی دور از ذهن بوده است.

تصویری از مشخصات ویوو ایکس پلی 7

در اسکرین شاتی که به تازگی در این شبکه اجتماعی منتشر شده، به نظر می‌رسد که بیشتر به جنبه سرگرمی در آن توجه شده است. صفحه نمایش 8K و پوشش 120 درصدی پنل جلو با نمایشگر (بر اساس قوانین فیزیک، منطق و استدلال مگر چنین چیزی می‌شود!)، 16 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی چیزی است که بیشتر به یک شوخی شبیه است.

در اسکرین شات‌های قبلی عنوان شده بود که دستگاه پرچمدار بعدی ویوو می‌تواند به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد، اما در اسلایدهای قدیمی‌تر به پوشش 100 درصدی نمایشگر در پنل جلو نیز اشاره کرده بودند!

در هر صورت جزئیات منتشر شده کاملا عجیب است، اما شاید ساخت گوشی هوشمندی که به 10 گیگابایت رم مجهز است، چندان هم دور از ذهن نباشد. البته شاید!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر