;
coinex

پین تا پین به اسنپ تریپ تغییر نام داد؛ یک ریبرندینگ دیگر در حوزه استارتاپی ایران

به نظر می‌رسد که پین تا پین نام تجاری جدیدی برای خود انتخاب کرده است. نام تجاری جدید پین تا پین از این پس اسنپ تریپ خواهد بود.

گروه اینترنت ایران، شرکتی است فعال در زمینه کسب و کارهای آنلاین که تاکنون فعالیت‌های درخشانی داشته است. این شرکت که در مدت 4 سال پیش با نام IIG فعالیت خود را در کشور آغاز نموده است، در زمینه راه‌اندازی استارتاپ‌هایی مطرح توانست بسیار موفق عمل کند.

پین تا پین که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه است که در زمینه خرید آنلاین بلیت هواپیما و رزرواسیون هتل فعالیت می‌کند. چندی پیش اخباری در مورد همکاری پین تا پین با مجموعه جدید گروه اینترنتی ایران یعنی زودروم منتشر شده بود، اما اکنون خبر مهم دیگری حاکی از آن است که پین تا پین با نام تجاری جدید اسنپ تریپ به فعالیت خود ادامه می‌دهد!

بررسی شرکت‌های زیر مجموعه گروه اینترنت ایران

اسنپ اولین سامانه هوشمند تاکسی آنلاین در ایران است که در بین سایر شرکت‌های موجود در مجموعه گروه اینترنت ایران توانسته محبوبیت و درآمد بیشتری برای خود کسب نماید. اسنپ پیش از این با سامانه زودفود (سامانه سفارش آنلاین غذا) همکاری داشت و این همکاری باعث تغییر نام زودفود به اسنپ فود شد.

همچنین براساس اطلاعات موجود اعلام شده است که پین تا پین در راستای فعالیت جدید نام تجاری خود به عنوان اسنپ تریپ در حال بستن قرارداد و همکاری‌هایی با  سایت فلایتیو است.

در مورد سایت فلایتیو نیز باید گفت که این سایت یک فروشگاه فیزیکی با سابقه است که در زمینه خرید و فروش بلیت هواپیما فعالیت دارد و کارکرد آن شبیه به سایت علی بابا و زورق است. به نظر می‌رسد که همکاری اسنپ تریپ و فلایتیو در زمینه فروش آنلاین بلیت هواپیما باشد که این همکاری به زودی آغاز خواهد شد.

اسنپ تریپ نام تجاری جدید پین تا پین

اپراتور ایرانسل بود که از خانواده گروه اینترنتی ایران حمایت نمود تا این گروه بتواند کار خود را آغاز نماید. این گروه شامل شرکت‌های بامیلو (بازار اینترنتی ایرانی)، اسنپ فود (خرید آنلاین غذا)، زود روم (کرایه اتاق)، اسکانو (خرید و فروش مسکن) و اسنپ (تاکسی آنلاین) است. البته در این گروه پیش از این شرکتی با نام موزاندو نیز وجود داشت که در ادامه با بامیلو ادغام شد.

آیا خرید پین تا پین توسط اسنپ واقعیت دارد؟

اکنون که نام تجاری جدید پین تا پین به اسنپ تریپ تغییر کرده است باید دید که اسنپ، پین تا پین را خریده است یا فقط این دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد. اما به نظر می‌رسد که گروه اینترنت ایران قصد دارد تا سهم بیشتری از بازار آنلاین گردشگری را در اختیار بگیرد.

پیش از این نیز دو شرکت علی ‌بابا و زورق که از دیگر شرکت‌های معروف این حوزه بودند با هم قرارداد همکاری بسته بودند. اکنون باید منتظر بود که در آینده کدام یک از این شرکت‌ها در بازار گردشگری آنلاین موفق‌تر خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر