;
coinex

بررسی اپلیکیشن اسنپ ؛ هر آنچه که باید در مورد این اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین بدانید

اپلیکیشن اسنپ یکی از معروفترین اپلیکیشن‌های موجود برای درخواست تاکسی آنلاین است که البته با ورود به سایر بخش‌های حوزه حمل و نقل، در حال حاضر بزرگترین سامانه درخواست تاکسی آنلاین در ایران است. در ادامه به معرفی اپلیکیشن اسنپ می‌پردازیم.

شاید تا همین چند سال قبل، بسیاری از ما وقتی اسم کسب و کارهای اینترنتی را می‌شنیدیم با خنده‌ای تمسخرآمیر از نشدنی بودن کسب و کار در اینترنت سخن می‌گفتیم. حتی وقتی بحث از یک سری کارهای ذاتا اینترنتی و کامپیوتری در این فضا می‌شد نیز باز صحبت از آن بود که فضای اینترنتی و فضای مجازی ایران آماده پذیرش این کسب و کارها نیست و مردم ایران هیچ وقت نمی‌توانند با این تغییر که قطعا بزرگترین تغییر قرن به شمار می‌رود، کنار بیایند.

اپلیکیشن اسنپ

اما روزها گذشت و صحبتهای زیادی پیرامون کسب و کارهای اینترنتی به میان آمد. کاربران حرفه‌ای در ایران با حسرت به رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی در دیگر کشورهای دنیا علی‌الخصوص در اروپا می‌نگریستند و از عدم امکان رشد کسب و کارهای این چنینی در کشور، حسرت می‌خوردند، اما با سختی‌های فراوانی که دیجی کالا و بعضی دیگر از سایتهای بزرگ تحمل کرده بودند، اپلیکیشن‌هایی به سردستگی اسنپ وارد بازار ایران شدند که به نشدنی ترین بخش‌های کسب و کار دنیای واقعی ورود کردند و از اینترنتی‌کردن تاکسی و دیگر بخش‌های موردنیاز مردم سخن گفتند.

اپلیکیشن اسنپ که در اوایل کارش با سختی‌های فراوانی روبرو بود با سرمایه‌گذاری عظیمی که مدیران این شرکت انجام دادند، شروع سختی داشت، ولی روز به روز با پیشرفت ناوگان این اپلیکیشن درخواست تاکسی و حمایت اهالی آی تی توانست جایگاه حداقلی را در کسب و کارهای اینترنتی کسب کند و به مرور به باور مردم تبدیل شود. گرفتن تاکسی و ماشین‌هایی که تا به امروز به یک معضل بزرگ تبدیل شده بودند، حالا با یک درخواست اینترنتی در اختیار قرار می‌گیرند و در کنار این اتفاق، می‌توان حتی هزینه کمتری نیز پرداخت نمود.

اپلیکیشن اسنپ

اسنپ به جرات از عوامل مهم تغییر و تحول در بازار کسب و کارهای اینترنتی است که با یک تغییر نام ” استارتاپ” نامیده شدند و هر کسب و کار جدیدی که به بازار وارد شد، حتی اگر چیزی مثل خشکشویی و فروش آجیل و بقچه ! (همان نانوای محله هاست آنهم در اینترنت! که بعدا معرفی می‌کنیم) باشد که طبیعتا اگر چیزی مثل اپلیکیشن اسنپ نبود، شاید کار برای همه کسب و کارها نیز سخت می‌شد.

اپلیکیشن اسنپ جز اپلیکیشن‌های موفق در زمینه درخواست خودرو بوده که توانسته چندین هزار راننده را به خدمت گرفته و میلیون‌ها بار توسط کاربران دانلود و مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر گستردگی استفاده از خدمات اسنپ به قدری زیاد شده است که این شرکت در شهرهای مختلف از جمله: اراک، ارومیه، اصفهان، اهواز، بابل، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، ساری، شیراز، قائمشهر، قزوین، قم، کرج و مشهد راه‌اندازی شده و در حال خدمت‌رسانی است.

روند رو به رشد این برنامه درخواست خودرو به قدری خوب بوده است که توانسته بسیاری از شرکتهای بزرگ بین‌المللی مثل ماکسیم را نیز برای فعالیت در ایران وسوسه کند.

اپلیکیشن اسنپ

بررسی اپلیکیشن اسنپ و امکانات آن

طبیعتا بسیاری از کاربران با نحوه کار اسنپ آشنایی دارند، ولی در ادامه می‌خواهیم به ویژگی‌های این اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین بپردازیم که به حق موفق‌ترین اپلیکیشن درخواست تاکسی در کشورمان است که از هر نظر موفق بوده است. البته ویژگی‌هایی که ذکر می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی‌های اسنپ بوده و قطعا موارد جزئی دیگری نیز وجود دارد که از گفتن آنها چشم‌پوشی کردیم.

درخواست خودرو و پیک موتوری و موتور مسافربر به صورت آنلاین

مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن اسنپ درخواست آنلاین خودرو و موتور است. این اپلیکیشن که در حال حاضر بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودرو در کشور است، با کیفیت و پوشش‌دهی بالای ناوگان خود توانسته در سریعترین زمان ممکن، به درخواست تاکسی کاربرانش پاسخ دهد.

طبق تستی که ما بارها و بارها روی اسنپ انجام دادیم، کیفیت کار این اپلیکیشن به نسبت تپسی و کارپینو بسیار بهتر بوده و کیفیت خدمات‌دهی آن نسبت سایر اپلیکیشن‌ها تفاوت فاحشی داشته است.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن الوپیک ؛ هر آنچه که باید در مورد این اپلیکیشن درخواست پیک موتوری بدانید


کاربر می‌تواند بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای شهر قرار دارد درخواست خودروی خود را ثبت کند و اسنپ نزدیکترین خودروی خود را برای او ارسال می‌کند. همچنین یکی از سرویس‌های نسبتا جدید اسنپ، اسنپ باکس است که همان پیک موتوری در فضای واقعی است. این قسمت کار رساندن مرسولات را بر عهده داشته و برای افرادی که قصد ارسال بسته‌ای را دارند، امکان می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه بالاتر و به جای اینکه با خودرو بسته‌اش را ارسال کند، با موتور بسته را ارسال کرده و از ترافیک، پرهیز کند.

یکی دیگر از سرویس‌های جدید اپلیکیشن اسنپ، سرویس اسنپ بایک است که به افرادی که عجله دارند و نمی‌خواهند از خودرو برای حمل و نقل استفاده کنند، امکان می‌دهد تا به جای استفاده از سرویس‌های آزاد، از کیفیت و ناوگان اسنپ برای درخواست موتور استفاده کنند.

خدمات ارائه خودرو سواری در حال حاضر در شهرهای مختلفی وجود دارد و می توانند به راحتی از خدمات اسنپ استفاده کنند، ولی سرویس اسنپ باکس و بایک در حال حاضر، صرفا در تهران ارائه می‌شود.

سرویس‌های مختلف اسنپ ، همه چیز بر محور کیفیت

یکی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن اسنپ وجود امکانات متنوع در آن است که باعث شده تا طیف مختلف مشتریان در این برنامه را راضی نگه دارد. البته گفتنی است که چندی پیش یکی از سرویس‌های پرحاشیه اسنپ که مخصوص خودروها و سفرهای لوکس بود، تعطیل شد. اسنپ پلاس که مربوط به خودروهای لوکس این اپلیکیشن بود، دچار حواشی زیادی شد  و در این اواخر حتی با اشتباهاتی که اسنپ داشت، خودروهایی مثل تیبا نیز وارد این بخش شده و مشتریان زیادی را ناراضی کرد.

پس از این مشکل اسنپ پلاس تعطیل شد و اسنپ نشان داد که لزوما برای درآمد بیشتر نمی‌جنگد و کیفیت سرویس‌دهی مهم‌تر از هر چیزی است. در حال حاضر با توجه به تغییرات صورت گرفته، حتی برای اسنپ اکو نیز خودروهای نسبتا گران‌قیمت ارسال می‌شود و این نشان از توجه اسنپ به مشتریان خود علی‌الخصوص مشتریان وفادارش است.

مسافرین اسنپ می‌توانند برای درخواست خودرو از سرویس اسنپ اکو به صورت عمومی، اسنپ رز برای بانوان و اسنپ بایک برای سفرهای خود با موتور استفاده کنند. تفاوت قیمت آنچنانی نیز بین این موارد وجود نداشته و صرفا مسافر طبق نیاز خود می‌تواند سرویس مدنظرش را انتخاب کند.

امکانات اپلیکیشن اسنپ

صرفه جویی در هزینه و زمان، شعاری بزرگ برای اسنپ

یکی از شعارهای بسیار بزرگ اسنپ، همین صرفه‌جویی در زمان و هزینه است که این اپلیکیشن مدعی است برای این دو مقوله مهم تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است. لازم به ذکر است که قبل از فعال شدن اپلیکیشن‌هایی مثل اسنپ، آزانس‌ها و تاکسی‌های زرد موجود در شهرها، جولان عجیب و غریبی در قیمتها می‌دادند، ولی اسنپ با ارائه سرویس‌های با کیفیت و هزینه بسیار اندک باعث شد بسیاری از اهالی آژانس‌ها و تاکسی‌داران جلوی مجلس تجمع کنند و این اپلیکیشن و دیگر رقیبش را به کشورهای دیگر ربط بدهند.


بیشتر بخوانید: مرگ بر نرم افزار نفوذی


این اتفاق عجیب نه تنها باعث نشد که فعالیت اسپ متوقف شود، بلکه هجوم مردم برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها بیشتر شد و بسیاری از رانندگان نیز برای کسب روزی به این اپلیکیشن‌ها روی آوردند.

نکته مهم در زمینه استفاده مردم در هر دو بخش مسافر و راننده، کیفیت بالای ارائه خدمات اسنپ است که بسیاری از رانندگان اسنپ به این موضع اذعان دارند که اسنپ شخصیت متفاوتی و بسیار خوبی به شغل مسافرکشی بخشیده است.

کسب درآمد محترمانه، چیزی که اسنپ به همه هدیه می‌دهد

یکی از ویژگی‌های بزرگ اپلیکیشن اسنپ اشتغال بزرگی بود که در بین مردم و ایرانی‌ها ایجاد کرد. روزگاری که بسیاری از افراد با بیکاری بزرگی روبرو بودند و به دلایل مختلف از جمله وجود سیستم های ناکارآمد در سیستم تاکسیرانی و مسافربری کشور، نمی‌توانستند وارد بازار کار مسافربری شوند؛ این برنامه با امکانی که ایجاد کرد باعث شد، بسیاری از افراد از وقت‌های مرده خود استفاده کنند و وارد این کار شده و تحت یک نام و ارگان بسیار باکیفیت فعالیت کرده و نگرانی از بابت جذب مشتری نداشته باشند.

یکی از نگرانی‌های رانندگان مسافربر عادی، نبود مسافر و یا عدم امکان جذب مسافر بود که اسنپ با ارائه یک بستر مناسب این مشکل بزرگ را حل کرد. از طرف دیگر، بسیاری از رانندگان بدون آنکه نیاز باشد در یک ساعت منطم و مشخص همانند آژانس‌ها سر کار باشند، می‌توانستند در هر ساعتی که می‌توانند وارد کار شده و درآمد کسب کنند.

گستردگی ناوگان و مشتریان اپلیکیشن اسنپ باعث شده است در حال حاضر بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مانند بیمه و فروشندگان لوازم خودرو نیز بتوانند به سفیران اسنپ خدمات ویژه‌ای را ارائه بدهند که قدم‌های بزرگی است برای اینکه اسنپ به یک شرکت بزرگ دارای هویت برای رانندگان این اپلیکیشن تبدیل شود.

اسنپ رز ؛ سرویس ویژه بانوان

یکی از نگرانی‌‌های کاربران زن در هنگام استفاده از خدمات تاکسی در کشور، استفاده از خودروهایی است که مختص آنها باشد. اسنپ به خوبی به اهمیت این سرویس و نگرانی‌های موجود پی برده و سرویس مخصوص بانوان را راه‌اندازی کرده است. اسنپ رز یکی از سرویس‌های جدید اسنپ است که سرویس دهنده‌های آن صرفا بانوان بوده و مسافرین آن نیز معمولا همین قشر از جامعه هستند.

به روش‌های مختلف پول راننده را پرداخت کنید!

یکی از امکانات خوب اسنپ که در اوایل راه‌اندازی آن یک انقلاب بزرگ در سرویس‌دهی کسب و کارهای اینترنتی است، امکان پرداخت اعتباری سرویس بود که باعث شد تا کاربرانی که پول نقد به همراه نداشتند، بتوانند هزینه خودرو را با استفاده از پرداخت اینترنتی بپردازند.

این امکان باعث شد که اسنپ نیز مدیریت خوبی بر پرداخت‌های کاربران داشته و مشکلات بین راننده و مسافر که معمولا در تاکسی‌های معمولی وجود دارد، در آن بی‌معنا شود. به طور مثال نبود پول خرد در مسافربرهای شخصی، یکی از معضلاتی بود که معمولا مسافرین با آن سرو کار داشتند، ولی اسنپ با هوشمندی خود توانست این مشکل را حل کرده و به این معضل پایان بدهد.

در اسنپ به هیچ کس ظلم نمی‌شود

یکی از ویژگی‌های جالب توجه اسنپ، اعلام دقیق هزینه سفر قبل از سفر است که باعث می‌شود مسافر قبل از اینکه سوار خودرو شود بداند که چقدر باید برای سفر خود، هزینه بپردازد. معمولا بسیاری از ما تجربه کرده‌ایم که برای قطعی کردن هزینه سفر با راننده باید صحبت زیادی می‌کردیم و حتی بعضا با وجود هماهنگی‌های اولیه، راننده پس از رسیدن به مقصد مبلغ بیشتری را طلب می‌کرد و این اتفاق در صورت عدم خویشتن داری مسافر، به یک مشاجره بزرگ تبدیل می‌شد.

اسنپ با علم به این مشکلات، هزینه سفر را محاسبه و به مشتری اعلام می‌کند و در صورت تایید مسافر، خودرو را ارسال می‌کند. همچنین از طرف مقابل نیز رانندگانی که به دلایل مختلف به طور مثال عدم تجربه و یا عدم اعتماد به نفس کافی‌، مورد ظلم بعضی از مسافرین قرار می‌گرفتند و هزینه کمتری نسبت به دیگران می‌گرفتند نیز از یک درآمد مناسب و برابر نسبت به سایر رانندگان برخوردار می‌شوند.

امکان انجام چندین سفر در اسنپ

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب اپلیکیشن اسنپ‌، امکان انجام چندین سفر است که باعث می‌شود در هزینه و زمان مسافر صرفه‌جویی شود. به طور مثال اگر شما قصد سفر به منطقه نارمک تهران دارید و بعد از آن می‌خواهید به سعادت آباد بروید، قطعا می‌دانید که برای دربست گرفتن ماشین از هر مبدا، باید هزینه گزافی را بپردازید و اگر مساله وقت را کنار بگذاریم قطعا هزینه آن نیز به صرفه نخواهد بود.

اما در اسنپ می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیقی که در اپلیکیشن انجام می‌دهید، از صرف هزینه اضافی و اتلاف وقت برای دریافت تاکسی جلوگیری کنید. شما در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید مقاصد مختلفی را برای سفر خود انتخاب کرده و حتی اگر نیاز به توقف در مسیرها دارید آنها را معین کنید و با هزینه بسیار مناسب تمام برنامه‌های خود را انجام دهید.

طبق بررسی‌ها هزینه توقف در اسنپ بسیار مناسب بوده و با اضافه شدن مقصاد مختلف نیز هزینه به اندازه یک سفر مجزا افزایش نمی‌یابد.

پشتیابنی 24 ساعته و حق ارائه نظر دو طرفه

یکی از بخش‌های خوب اسنپ که هیچ وقت در تاکسی‌ها و آژانس‌های معمولی وجود نداشت و باعث می‌شد که هیچ وقت حق مسافر دیده و شنیده نشود، بخش اظهار نظر در مورد سفر بود که اسنپ با اضافه کردن این بخش باعث شد که کاربران سفر خود را ارزیابی کرده و به راننده امتیاز دهند. همچنین رانندگان نیز می‌توانند مسافرین را ارزیابی کنند که طبیعتا این اتفاق باعث می‌شود که یک سفر دلچسب برای طرفین ایجاد شود.

حتما تجربه‌های بدی که در تاکسی‌های عادی داشتیم به یادتان هست که رانندگان با زورگویی‌ها و کارهایی که می‌کردند، باعث می‌شدند که هنگام پیاده شدن از خودرو، عصبانیت تنها چیزی باشد که از داخل خودرو با ما همراه باشد.

در اپلیکیشن اسنپ، مسافر می‌تواند به راننده برای رفتار و حرفهایش امتیاز دهد و اگر به هر دلیلی از راننده و سفرش با او ناراضی بود، دلایل خود را مطرح کند تا اسنپ برای بهبود کیفیت ناوگانش تلاش کند. معمولا پس از ثبت این انتقادات، طی دو سه روز پیگیری‌های اسنپ به اطلاع مشتری می‌رسد.

طبق تجربه کاربری ما در تکراتو، این بخش به معنای واقعی وجود داشته و وقتی مطلبی در بخش توضیحات نوشتیم، مورد بررسی پشتیبانان اسنپ قرار گرفت و پیگیری شد. همچنین به دیل 24 ساعته بودن پشتیبانی این اپلیکیشن، اگر شما در هر ساعت از شبانه روز برای استفاده از اسنپ، دچار مشکل شدید می‌توانید روی کمک این افراد حساب کنید.

همه چیز در اسنپ نگهداری می‌شود

اگر جزو کاربرانی هستید که همه چیزتان دارای حساب و کتاب است، باید بدانید که در اسنپ نیز همه سفرهایی که انجام دادید، ثبت می‌شود و می‌توانید از مدارک و فاکتورهایی که این اپلیکیشن صادر کرده بازدید کنید و در صورت نیاز استفاده نمایید. همچنین در بخش آدرس‌های منتخب می‌توانید آدرس‌های دلخواه را اضافه کنید تا در صورت سفر به این مقاصد، از آنها بهره بگیرید و دیگر نیاز نباشد تا هر بار که می‌خواهید درخواست خودرو کنید، آن آدرس را مجدد وارد کنید.

تخفیف های خوب دوره ای و خاص با مقاصد فرهنگی، اجتماعی و تفریحی

یکی از امکانت خوب اسنپ که باعث شده است بسیاری از کاربران را برای استفاده از آن تشویق کند، تخفیف‌هایی است که این برنامه درخواست خودرو آنلاین در مقاطع مختلف به کاربرانش می‌دهد. لزوما این تخفیف‌ها تفریحی نیست. به طور مثال در زمان حمله تروریستی به مجلس در تهران، این شرکت اقدام به ارائه تخفیف ویژه برای جابجایی افراد حاضر در اطراف مجلس کرد.

همچنین در زمان‌هایی که سازمان انتقال خون اطلاعیه فوری برای اهدای خون منتشر می‌کند، این شرکت با پیش قدم شدن در این کار خیر، تخفیف‌های خوبی برای حمل مسافران از مبدا به مقصد مراکز انتقال خون ارائه می‌دهد. همچنین اسنپ با بسیاری از مراکز فرهنگی قرارداد دارد که می‌توانید برای رفتن به این مراکز از کدهای تخفیف آن استفاده کنید.

اسنپ را به دیگران معرفی کنید و جایزه بگیرید

یکی از بخش‌های جذاب اسنپ، امکان سفر رایگان در اسنپ است که با معرفی این اپلیکیشن به دیگر کاربران صورت می‌گیرد. کار در این بخش به این صورت است که برای هر کاربر یک کد اختصاصی وجود دارد و کاربر می‌تواند با به اشتراک‌گذاری این کد بین دوستان و آشنایان، از پورسانتی که اسنپ برای اولین سفر آنها در نظر گرفته است، استفاده نماید.

شما وقتی کد اختصاصیتان را به دیگران می‌دهید، اگر یک کاربر از آن استفاده کند، ابتدا 8000 تومان اعتبار رایگان خواهد گرفت و شما نیز به عنوان معرفی کننده، 15000 تومان اعبتبار هدیه می‌گیرید که می‌توانید برای سفرهایتان از آن استفاده کنید. به دلیل ارزان بودن سفر در اسنپ، این رقم می‌تواند کفاف بسیاری از سفرهای شما را نیز بدهد.

عملیات اپلیکیشن اسنپ

امکان مشاهده زنده سفرها در اسنپ

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب اسنپ، امکان به اشتراک‌گذاری سفر در اسنپ است که به کاربران امکان می‌دهد، عزیزانشان را از سفر خود باخبر کنند. به طور مثال اگر فرزندتان را با اسنپ به جایی می‌فرستید، می‌توانید با استفاده از این امکان ویژه اسنپ‌ مکان دقیق و زنده خودرو را مشاهده کنید و در صورت رسیدن مسافر به مقصد، از این اتفاق باخبر شود.

این امکان که دغدغه بسیاری از مسافرین در هنگام استفاده از آژانس‌ها و تاکسی‌های شهری بود، در اسنپ برای رفع دغدغه‌های کاربران تعبیه شده است.

با موتور سفر کنید!

یکی از سرویس‌های جدید اسنپ، اسنپ بایک است که به کاربران امکان می‌دهد برای سفرهای ضروری و فوری خود از اسنپ بایک استفاده کنند. به طور مثال اگر در ترافیک گیر کرده‌اید و باید سر یک ساعت مشخص در مکانی حاضر شوید و حالا حالاها ترافیک باز شدنی نیست، روی اسنپ بایک حساب کنید. این سرویس پس از اسنپ باکس ارائه شده و البته با وجود سرویس‌های اختصاصی در این زمینه استقبال خوبی از آن صورت نگرفته است.

اپلیکیشن اسنپ چه نقطه ضعف‌هایی دارد؟

در مورد اپلیکیشن اسنپ شاید عنوان کردن این بخش، خالی از اشکال نباشد؛ چرا که این اپلیکیشن جزو کاملترین اپ‌های موجود در مارکتها بوده و در حوزه تخصصی درخواست خودرو نیز بسیار کامل به نظر می‌رسد، ولی در ادامه معدود مواردی که اسنپ می‌تواند با اضافه کردن آن، کیفیت سرویس دهیش را ارتقا دهد، عنوان می‌کنیم.

عدم امکان استفاده از اعتبار رایگان برای چند سفر

یکی از اشکالات اسنپ طبق تجربه کاربری ما، عدم امکان استفاده از اعتبار رایگانی است که پس از دعوت کردن دیگر افراد به ما تعلق می‌گیرد. به معنای دیگر اینکه 15000 تومان اعتبار رایگان، صرفا باید در یک سفر هزینه شود که خب طبیعتا بسیاری از افراد نیازی به سفرهایی که هزینه 15000 تومانی داشته باشد، ندارند!

افزایش بسیار زیاد کرایه‌ها در زمان‌های خاص

تجربه کاربری ما در دو روز گذشته در ساعات اوج ترافیک یک تجربه تلخی بود که باعث شد نظرمان به این اپلیکیشن کمی دچار تشکیک شود. مسیری که معمولا با 10 هزار تومان در ساعات عادی می‌توانستیم طی کنیم در این ساعات، هزینه‌ای در حدود 30 هزار تومان برای ما دربرداشت! در این ساعات به راحتی می‌شد بدون معطلی برای رسیدن راننده اسنپ، از آژانس‌های سنتی، شاید ماشینی با کرایه کمتر دریافت کنیم!

جمع بندی:

اپلیکیشن اسنپ

به طور کلی در بررسی اپلیکیشن اسنپ دیدیم که به نسبت سایر اپلیکیشن‌های موجود در بازار ایران، این برنامه عملکرد بسیار خوب و مثبتی دارد و با توجه به پشتیبانی این اپلیکیشن توسط یک تیم قدرتمند و درآمد میلیاردی روزانه این شرکت، امیدواریم در آینده بتوانیم از این شرکت خدمات بهتر و با کیفیت‌تری هم سطح خدمات سرویس‌های بین‌المللی مانند اوبر دریافت کنیم.

دانلود اپلیکیشن اسنپ

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید برنامه درخواست خودرو و پیک موتوری اسنپ را دانلود کنید

دانلود اپلیکیشن

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر