;
coinex

نسخه جدید ال جی وی 30 با دوربین هوشمند خود رخ نشان خواهد داد

نسخه جدید ال جی وی 30 با قابلیت هوش مصنوعی (AI) همراه خواهد بود و این ویژگی در دوربین این گوشی نیز رخ نشان خواهد داد.

بر اساس شایعات، ال جی جی 7 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد و به جای آن مدل جدیدی از ال جی وی 30 –برخی منابع به نام ال جی وی 30 اس اشاره کرده‌اند- با قابلیت هوش مصنوعی به نمایش در می‌آید. مسلما این ویژگی در دوربین این گوشی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

دوربین هوشمند در نسخه جدید ال جی وی 30

کمپانی LG، گوشی ال جی وی 30 مدل 2018 خود را با میزبانی از تکنولوژی هوش مصنوعی به کاربران خود ارائه می‌دهد. این فناوری با دوربین و برخی دیگر از ویژگی‌های این اسمارت فون تطبیق داده خواهد شد.

دوربین هوشمند قابلیت‌های مختلفی را شامل خواهد شد که می‌توان به تشخیص و شناسایی تصویر و سفارشی‌سازی صحنه‌های متنوع در حالت‌های مختلف اشاره کرد. این همان ویژگی خاصی است که هواوی با پردازنده کایرین 970 در گوشی‌های سری میت 10 آن را به نمایش گذاشت.


بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چه ویژگی‌هایی را برای هواوی میت 10 به ارمغان آورده است


از دیگر ویژگی‌های این دوربین هوشمند می‌توان به اسکن کیو آر کد و یا جستجوی تصاویر اشاره کرد. فرامین صوتی اختصاصی ال جی نیز برای این گوشی معرفی شده است. در واقع کاربران می‌توانند با دستیار صوتی گوگل اسیستنت، فرامین مختلفی از قبیل گرفتن عکس و یا ضبط ویدیویی را انجام دهند.

به گفته این شرکت، ال جی چیزی بیش از یکسال قبل از آنکه ویژگی LG ThinQ را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کند، بر روی اجرای هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند تحقیق می‌کرده است.

LG ThinQ یک نام تجاری جدید از ال‌جی است که با لوازم الکترونیک پیشرفته ساخت این شرکت ادغام می‌شود. محصولاتی که به این ویژگی مجهز می‌شوند، می‌توانند از طریق یادگیری عمیق ماشینی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بر اساس عادت‌ها و نیازهای کاربر بهترین عملکرد را به او ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی نسخه جدید ال جی وی ۳۰ در نمایشگاه MWC 2018 به جای ال جی جی ۷


باید دید که ال جی با نسخه جدید ال جی وی 30 چگونه هوش مصنوعی خود را به رخ رقبایش خواهد کشید و دوربین این گوشی چه عملکردی را به اجرا خواهد گذاشت!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر