;
coinex

اپل 100 میلیون گوشی آیفون 6.1 اینچی را جایگزین آیفون 8 می‌کند

اپل در سال جاری میلادی سه مدل آیفون مختلف عرضه خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها یک آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD است که به عنوان جانشین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی می‌شود.

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities معتقد است که اپل در سال جاری میلادی می‌تواند 100 میلیون دستگاه آیفون 6.1 اینچی را به بازار عرضه کند.

مینگ همچنین پیش بینی می‌کند که این مدل آیفون چیزی در حدود 700 تا 800 دلار در بازار قیمت داشته باشد و به احتمال زیاد دستگاهی است که به عنوان جانشینی برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی خواهد شد.

مینگ حتی تخمین می‌زند که قیمت آیفون جدید اپل شاید کمتر از 700 دلار باشد و در تعداد بالای 105 تا 115 میلیون دستگاه تولید شود.

پیش از این نیز شایعات حاکی از آن بود که اپل سه مدل آیفون در سال 2018 وارد بازار خواهد کرد. هر چند که هنوز اسامی این گوشی‌ها مشخص نیست؛ اما یک مدل 5.8 اینچی، جانشین آیفون X خواهد شد، یک آیفون 6.1 اینچی وجود دارد و در نهایت یک آیفون بزرگ 6.5 اینچی را به بازار معرفی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:  نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون ۲۰۱۸ چه خواهد بود؟!


به جز تفاوت از نظر اندازه نمایشگر، آیفون 6.1 اینچی مجهز به پنل LCD است و گفته می‌شود که ارزانترین آیفون اپل نیز خواهد بود. دو مدل دیگر به جای نمایشگر ال‌سی‌دی‌ با صفحه نمایش اولد خودنمایی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین آیفون 2018 کدام مدل خواهد بود؟


درباره آیفون LCD ویژگی‌های دیگری نیز گفته شده است، از جمله آنکه این مدل احتمالا تری دی تاچ نداشته و به جای باتری L شکل با یک باتری معمولی عرضه می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا قیمت این آیفون مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های دیگر آن باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر