;
coinex

کانسپت گوشی ال جی وی 40 در یک ویدیو به نمایش درآمد [تماشا کنید]

انتظار نمی‌رود که کمپانی ال جی تا نیمه دوم سال 2018 گوشی ال جی وی 40 (LG V40) را عرضه کند، اما با انتشار یک ویدیو، طراحی آن به نمایش گذاشته شد.

این ویدیو که توسط Science and Knowledge در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، کانسپتی از ال جی V40 را نشان می‌دهد؛ اگر چه ممکن است که طراحی دستگاه واقعی با این کانسپت فرق داشته باشد، اما می‌تواند تا حدودی برداشت ما از گوشی پرچمدار بعدی ال جی را شکل دهد.

گوشی ال جی وی 40 به نمایش درآمده در این ویدیو تا حدودی شبیه به ال جی وی 30 است. بدنه آن به مانند V30 ساختاری فلزی-شیشه‌ای دارد، اما حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک تر از پرچمدار فعلی این کمپانی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: سه نمایشگر تاشو در گوشی قابل انعطاف ال جی


کورنینگ گوریلا گلس 6 پوششی است که از صفحه نمایش آن محافظت خواهد کرد که البته هنوز معرفی نشده است. لبه‌های آن با انحنای زیبایی به نمایش درآمده و از یک دوربین دوگانه با چینش افقی سنسورها در پنل پشتی آن استفاده شده است.

در طراحی ال جی وی 40 یک موضوع بسیار جلب توجه می‌کند و آن نبود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن است. البته وجود نشانگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش ال جی V40 گویای این واقعیت است که احتمالا این اسمارت فون نیز با حسگری تعبیه شده در درون نمایشگر، خودنمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: سیناپتیکس اولین سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر را معرفی کرد


مشخصات گوشی ال جی وی 40

در کنار طراحی ال جی وی 40 مشخصاتی از این دستگاه نیز آورده شده است. نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل، زینت بخش پنل جلویی خواهد بود. اسنپدراگون 845 با پشتیبانی از 6 و یا 8 گیگابایت رم در آن قدرتنمایی کرده و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

دوربین دوگانه ترکیبی از دو سنسور 19 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6 است و دوربین سلفی آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه لازم را تامین کرده و وجود کد IP68 از مقاومت این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار حکایت دارد.

ویدیوی زیر کانسپت گوشی ال جی وی 40 را به خوبی نمایش می‌دهد. از دیدن آن لذت ببرید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر