;
coinex

بهترین مودم 4G ؛ برترین روترهای فورجی جهان در سال 2018

بهترین مودم 4G کدام است و چه مزایایی دارد؟ اگر که می‌خواهید در فضای مجازی حرف اول را بزنید باید سرعت اینترنت خوبی داشته باشید. در این نوشتار به معرفی بهترین مودم های فورجی پرداخته‌ایم.

اگر که می‌خواهید برای خریدن یک مودم 4 جی وای فای LTE به بازار بروید، توصیه می‌کنیم که ابتدا این متن را بخوانید. در حال حاضر 2 نوع مودم در بازار وجود دارد؛ دسته اول با پورت سیمکات و دسته دوم با کمک یک رابط 4 جی USB اینترنت را در اختیار شما می‌گذارند.

روترهای 4G LTE به منظور ایجاد امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در هر زمان و مکانی ساخته شده‌اند. این روترها به طور مستقیم به شبکه 3 جی یا 4 جی شرکتی که شما از آن اشتراک گرفته‌اید، متصل می‌شوند و سپس این شبکه را به صورت وای فای منتشر می‌کند تا شما با استفاده از هر وسیله پشتیبانی کننده‌ای بتوانید از اینترنت استفاده کنید.

بهترین مودم  4G های WiFi LTE

نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد این است که سازندگان زیادی محصولاتی را در قالب مودم  فورجی وارد بازار کرده‌اند و از این رو انتخاب کردن یک روتر که بتواند در قالب بهترین مودم 4G نیاز شما را برطرف کند، کمی سخت شده است. در این نوشتار سعی کرده‌ایم که 8 مورد از بهترین مودم های 4G را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

  • دی لینک دی دبلیو آر – 921 (DWR-921)

دی لینک دی دبلیو آر – 921 (DWR-921)

این بررسی را با معرفی اقتصادی‌ترین روترهای 4 جی LTE شروع کرده‌ایم. اگر که به دنبال چنین محصولی هستید، مودم DWR-921 دی لینک بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این مودم در حدود 150 دلار قیمت دارد و سرعت دانلود و آپلودی معادل 150 Mbps و 50 Mbps را در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این مودم شما همچنین می‌توانید شبکه 3 جی یا 4 جی خود را با 32 دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید: افزایش سرعت اینترنت ۳ جی موبایل


DWR-921 با استفاده از سیمکارت یا کارت UICC به اینترنت متصل می‌شود. این روتر همچنین 4 پورت اترنت را نیز برای اتصال دستگاه‌های سیمی در اختیار شما می‌گذارد. قابلیت رمزگذاری WPA/WPA2 برای بهبود محافظت از ترافیک بی سیم و دو آنتن جداشدنی 3 جی و 4 جی برای ارائه یک اتصال پایدار از دیگر مشخصات برجسته این مودم هستند.

  • روتر دو بانده بی‌سیم ایسوس AC1900

روتر دو بانده بی سیم ای سی 1900 ایسوس (ASUS Dual-band Wireless-AC1900  Router)

این مودم 4G که با نام RT-AC68U هم شناخته می‌شود، سرعت اینترنت شما را به 1900 Mbps افزایش می‌دهد و علاوه بر این، 4 پورت اترنت گیگابیت را نیز برای داشتن یک اتصال سیمی پایدار اترنت در اختیار شما می‌گذارد. سازنده مشهور تایوانی در ساخت این مودم از یک پردازشگر 2 هسته‌ای هم استفاده کرده است تا کارایی سریع‌تری را برای شما به ارمغان بیاورد.

روتر AC-1900 ایسوس به پورت‌های یو اس بی 3 مجهز شده است تا بتواند فرآیند انتقال داده‌ها را با سرعت 10 برابر انجام دهد. این مودم علاوه بر این، از پورت‌های یو اس بی دوگانه هم بهره می‌برد و می‌تواند امکان به اشتراک گذاری مودم‌ ها و دانگل‌های 3 جی و 4 جی، فایل‌های مختلف و پرینترهای متفاوت را نیز برای شما فراهم سازد.


بیشتر بخوانید: افزایش سرعت اینترنت ۴G گوشی


ایسوس در ساخت این مودم 4g از فناوری پیشرفته آی پروتکشن (AiProtection) شرکت ترند مایکرو (Trend Micro) هم استفاده کرده است تا بتواند امنیت ترافیکی خوبی را نیز برای کاربرانش فراهم سازد. قابلیت‌های کنترلی پیشرفته، توانایی مسدود سازی آدرس‌های مخرب و توانایی جلوگیری کردن از هک سازی داده‌های کاربر از دیگر مشخصات برجسته این مودم هستند.

فناوری ایسوس آی رادایی (Asus AiRadae) با استفاده از قابلیت پرتو سازی اتصال وای فای را تقویت می‌کند. این فناوری یک محدوده بی‌سیم ارتقا یافته را نیز برای پایدارسازی و افزایش سرعت انتقال داده‌ها در اختیار شما می‌گذارد. قابلیت اتصال دو بانده این تکنولوژی، کاربر را قادر می‌سازد تا سرعت بارگذاری داده‌ها را بین 2.4 GHz تا 5 GHz تغییر دهد.

  • TP-Link Archer MR200

آرچر ام آر 200 تی پی لینک (TP-Link Archer MR200)

مودم AC750‌ ام آر 200 تی پی لینک سرعت دانلود فایل‌های شما را تا 150 Mbps افزایش می‌دهد و علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری یک شبکه 4G ال تی ای را بین چند دستگاه برای کاربرش فراهم می‌سازد. این دستگاه شاید بهترین مودم 4G جهان نباشد، اما بدون شک در بین بهترین‌ها قرار دارد.

این دستگاه همچنین به آنتن‌های یکپارچه قدرتمندی مجهز شده تا یک اتصال بی سیم پایدار را در کنار سرعت بالای انتقال داده‌ها برای شما فراهم سازد. آرچر ام آر 200 پروسه نصب آسانی دارد. کاربر تنها باید یک سیمکارت 4 جی را در داخل این مودم بگذارد و آن را روشن کند تا اتصال اینترنت وایرلس را در اختیار بگیرد. این مودم شبکه‌های وای فای دوبانده را با حداکثر سرعت 300 Mbps در فرکانس 2.4 GHz و 433 Mbps در فرکانس 5GHz در اختیار شما می‌گذارد.


بیشتر بخوانید: آموزش افزایش سرعت اینترنت


4 پورت LAN اترنت برای اتصال سیمی و یک پورت سیمکارت برای استفاده از اینترنت 3G و 4G و تبدیل آن به سیگنال وای فای از دیگر ویژگی‌های این مودم فورجی قدرتمند هستند. آرچر ام آر 200 در هر کجا که باشید امکان متصل سازی دستگاه‌های شما را به شبکه اینترنت فراهم می‌کند. این مودم به 3 آنتن وای فای داخلی و 2 آنتن جداشدنی خارجی 4 جی LTE نیز مجهز شده است.

  • Asus 4G-AC55U AC1200 4G LTE Router

مودم 4G LTE ای سی 1200 فور جی – AC55U ایسوس (Asus 4G-AC55U AC1200 4G LTE Router)

با استفاده از مودم وای فای 4G-AC55U ایسوس اینترنت پرسرعت را در اختیار بگیرید. این مودم در مقایسه با مودم های 4G ال تی ای معمولی سیگنال وای فای را با قدرت چهار برابر در اختیار شما می‌گذارد. شما همچنین می‌توانید با ترکیب دو اتصال WAN پهنای باند بیشتری را از این مودم دریافت کنید و با استفاده از ویژگی‌های کنترلی آن دسترسی کاربر را با سایت‌های مورد نظرتان محدود سازید.

مودم 4G ای سی 1200 ایسوس امکان پیکره بندی یک شبکه مهمان را نیز برای به اشتراک گذاری اتصال وای فای برای شما فراهم می‌سازد. کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از شاخص قدرت سیگنال این مودم بهترین مکان را برای گذاشتن آن و استفاده از یک شبکه پایدار و پرسرعت پیدا کند.


بیشتر بخوانید: ترفندی سریع و آسان برای افزایش سرعت وای فای


آنتن‌های جداشدنی و قابل ارتقاء برای بهبود قدرت سیگنال، 4 پورت LAN اترنت، 1 پورت WAN، یو اس بی 2 و سیمکارت فورجی و کاربرد ساده رابط کاربری Asus-Wrt از دیگر ویژگی‌های این روتر محبوب هستند.

  • Accelerated Modular 6350SR LTE router

مودم اکسرلیتد ماژولار 6350 اس آر ال تی ای (Accelerated Modular 6350SR LTE router)

این روتر به یک مودم Cat 6 LTE و پورت دوگانه سیمکارت مجهز شده است و امکان سوییچ کردن بین این دو عاملیت را به طور دستی و نرم افزاری برای شما فراهم می‌کند. اکسرلیتد ماژولار 6350 همچنین از یک ویژگی هوشمند انتخاب کننده سرویس هم بهره می‌برد و از این طریق به طور خودکار شرکت‌های سرویس دهنده مختلف را انتخاب می‌کند. این مودم علاوه بر این امکان پیکره بندی دینامیکی پورت، متعادل سازی بار WAN و سازمان دهی VLAN در مقطع پورت را نیز برای شما فراهم می‌سازد.

مودم 4G اکسرلیتد ماژولار 6350 در قالب یک روتر شرکتی ساخته شده و از این رو می‌تواند یک پورت سریالی را نیز به همراه 5 پورت گیگابیت اترنت RJ-45 با قابلیت پشتیبانی 10/100/1000 RAD در اختیار شما بگذارد. این مودم از یک طراحی کامپکت و کارایی خوبی بهره می‌برد.

وای فای 802.11 b/g/n، آنتن‌های دو قطبی با بازدهی 1 تا 4 dB و فرکانس‌های 700-960 Hz و 1575-2700 Hz، توانایی پشتیبانی انواع سلول‌های چندگانه از جمله Cat 6 LTE، HSPA+، HSPA، EDGE، GPRS و GSM، شاخص‌های LED برای نشان دادن فعالیت‌های وای فایWAN ، LAN، سیگنال و وضعیت LTE/Wi-Fi و پورت سیمکارت از دیگر ویژگی‌های برجسته این مودم 4G هستند.

  • KuWFi 3G/4G LTE Wi-Fi Router

روتر وای فای ال تی ای 3 جی / 4 جی کو دبلیو فای (KuWFi 3G/4G LTE Wi-Fi Router)

این روتر در دنیای بهترین مودم 4G یک شاهکار هنری محسوب می‌شود، زیرا توانایی پشتیبانی کامل شبکه B5 850 MHz و سیمکارت‌ها را در اکثر نقاط جهان دارد. با خرید آن می‌توانید به یک پورت ون 10/100 MBPS و چهار پورت لن 10/100 MBPS دسترسی داشته باشید. این دستگاه به یک آنتن پنج dBi خارجی 4PCS با قدرت 1000mW مجهز شده است و در واقع به عنوان یک مودم LTE، طولانی‌ترین برد پوشش دهی را در میان روترهای عرضه شده در بازار دارد و به همین دلیل یکی از بهترین مودم های فورجی در این لیست محسوب می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از این مودم فایل‌های خود را به صورت بی‌سیم به اشتراک بگذارید و علاوه بر این به کمک پورت یو اس بی 2 آن از SAMBA، سرور FTP و DLNA استفاده کنید. روتر کو دبلیو فای حالت‌های Wireless AP و عملکرد روتر وای فای چندگانه را نیز پشتیبانی می‌کند. این مودم به یک پردازشگر شبکه بندی MIPS مجهز شده و در هر مکان و شرایط کاری، پاسخگوی نیازهای شما است.

توانایی ارائه داده‌ها با نرخ 300 MB/s، حمل پذیری آسان به دلیل داشتن آنتن‌های جداشدنی و قابلیت انجام کاربردهای مختلف از جمله ویژگی‌هایی هستند که این روتر را به یکی از بهترین مودم 4G های موجود در بازار تبدیل کرده‌اند.

  • Pronto Networks 4G LTE Failover Router

پرونتو نت وورکس 4 جی ال تی ای فیل اوور روتر (Pronto Networks 4G LTE Failover Router)

این روتر وای فای 3G/4G که با نام دروازه اینترنت هم شناخته می‌شود، برای ارائه دسترسی مستقیم به دنیای مجازی و همچنین پشتیبانی اتصال‌های M2M ساخته شده است، کارایی بسیار خوبی دارد و به یک بدنه فلزی مقاوم نیز مجهز شده است تا بتواند در مقابل عوامل مختلف محیطی از خود محافظت کند.

این دستگاه به یک پورت WAN و چهار پورت LAN مجهز شده است، امکان استفاده از شبکه وای فای 802.11ac، شبکه‌های بی‌سیم 3 جی و 4 جی را برای شما فراهم می‌کند و علاوه بر این شبکه‌های وایرلس LTE، WCDMA، CDMA، 1Xrtt، GSM، GPRS، EDGE و PIAP را نیز در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این مودم در صورتی که کنترل خوبی بر روی پروسه مدیریت سیستم کلود داشته باشید، می‌توانید شبکه وای فای خود را به راحتی پیکره‌بندی کنید.

روتر پرونتو نت وورکس 4 جی به کمک یک رابط کاربری تحت وب ساده و نقطه دسترسی PC31، پیدا کردن شبکه وای فای را برای کاربرانش تا حد زیادی ساده می‌کند. این مودم علاوه بر این توانایی دریافت اعلان‌های پیام کوتاه و ایمیلی رویدادهای از پیش تعیین شده را نیز دارد. شما می‌توانید با خریدن این روتر بدون پرداخت هزینه‌های جانبی و کمک افراد متخصص به این امکانات دسترسی داشته باشید. این محصول 349 دلار قیمت دارد و به عنوان یکی از بهترین مودم 4G های موجود در بازار شناخته می‌شود.

  • KuWFi Dual Band Router

کو دبلیو فای دوال باند روتر (KuWFi Dual Band Router)

این مودم به یکی از جدیدترین فناوری‌های وایرلس MTK مجهز است و می‌تواند فرکانس کلاکی معادل 880 MHz را به همراه پنج پورت اترنت MDI/MDIX، یک پورت یو اس بی 3، سیمکارت، PCIe، کارت حافظه میکرو SD و ساتا 3 در اختیار شما بگذارد.

کو دبلیو فای دوال باند در مقایسه با سایر مودم های 4G معرفی شده در این لیست بیشترین تعداد آپشن‌های رابط کاربری اتصالی را نیز در خود دارد و می‌تواند استانداردهای IEEE 802.11 ac/n/g/b/ac را نیز به طور کامل پشتیبانی کند. شما می‌توانید حداکثر نرخ میزان داده‌های 1200 MB/s را از این روتر دریافت کنید.

این روتر به چهار آنتن 5 dBi مجهز شده است تا بتواند کارایی بهتر و محدوه وایرلس بیشتری را ارائه کند. سازنده این مودم برای این که بتوانید کارایی بهتری را دریافت کنید آن را به یک رم 512 مگابایتی DDR3 و حافظه موقت فلش اس پی آی 16 مگابایتی مجهز کرده است.

قابلیت پشتیبانی سیمکارت 4 جی و فناوری OpenWRT به کمک آنتن‌های خارجی، فراهم سازی امکان مدیریت شبکه وای فای با استفاده از یک رابط کاربری ساده و توانایی ارائه فرکانس 88MHz به کمک پردازشگر شبکه MT7621 و رابط‌های کاربری مختلف از دیگر مشخصات منحصر بفردی هستند که این روتر را به یکی از بهترین مودم های فورجی موجود در بازار تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: faceofit

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر