;
coinex

باتری هواوی پی 20 پلاس احتمالا یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود

باتری هواوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) احتمالا با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت قدرتنمایی می‌کند. پرچمداران جدید هواوی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهند شد.

هواوی در نظر دارد گوشی‌های پرچمدار جدید سری P خود را در ماه آینده میلادی معرفی کند. گزارش جدیدی نشان می‌دهد که یکی از مدل‌های این سری، هواوی پی 20 پلاس، با یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

گوشی‌های جدید هواوی شامل مدل‌های هواوی پی 20، هواوی پی 20 لایت و هواوی پی 20 پلاس هستند که در فروردین سال 97 با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی در شهر پاریس رونمایی خواهند شد.

دعوتنامه هواوی برای رویداد پاریس
دعوتنامه هواوی برای رویداد پاریس

در ابتدا گمان می‌شد که هواوی محصولات جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ساز چینی برای آنکه گوشی های پرچمدارش تحت تاثیر معرفی سامسونگ گلکسی اس 9 قرار نگرفته و در زیر اسم رقیب بزرگ خود محو نشود، رونمایی از آنها را به رویدادی در 27 مارس (7 فروردین 97) موکول کرده است.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس


در گزارش جدیدی که بر اساس اطلاعات به دست آمده از کدهای سفت افزاری دستگاه‌های جدید هواوی منتشر شده است، هواوی پی 20 پلاس با یک نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، پی 20 پلاس بعد از هواوی میت 10 پرو، دومین گوشی از این شرکت چینی است که با چنین ویژگی رخ نشان خواهد داد.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که در مقایسه با باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی در مدل هواوی P20، باتری هواوی پی 20 پلاس 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا بین مقدار رم و حافظه داخلی این دو دستگاه تفاوتی وجود دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا گوشی خیلی قدرتمندیه. هواوی کاملا نشون داده که خیلی حرفا واسه گفتن داره، مخصوصا که میگن پردازنده کایرین 970 هم توش به کار رفته، فقط شاید تنها ایرادی که بشه بهش گرفت طراحی نمایشگرشه که بی شباهت به آیفون نیست. کاش تو نمایشگرش هم خلاقیت بیشتری از خودش نشون میداد

    پاسخ