;
coinex

تاریخ عرضه ال جی وی 30 اس آشکار شد

تاریخ عرضه ال جی وی 30 اس (LG V30s) مشخص شد. این دستگاه مدل ارتقا یافته‌ای از ال جی V30 است که در نمایشگاه MWC 2018  معرفی خواهد شد.

ال جی در نمایشگاه MWC 2018 شرکت می‌کند، اما برای این رویداد پرچمدار بعدی خود را معرفی نخواهد کرد، بلکه این شرکت کره‌ای قصد دارد تا نسخه ارتقا یافته‌ای از ال جی وی 30 را به نمایش بگذارد. نسخه‌ای که با مجهز شدن به هوش مصنوعی می‌تواند عملکردهای این دستگاه را به شکلی قابل قبول ارتقا دهد.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از منابع خبری کره، عرضه ال جی وی 30 اس پس از رونمایی در کنگره جهانی موبایل امسال، در تاریخ 8 و یا 9 مارس (17 یا 18 اسفندماه) انجام خواهد شد. با این تفاسیر گوشی جدید ال جی زودتر از رقیب هموطن خود به بازار وارد می‌شود. تاریخ عرضه گلکسی اس 9 چند روز بعد از این تاریخ خواهد بود.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه جهانی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مشخص شد


همان طور که گفته شد انتظار می‌رود که گوشی ال جی وی 30 اس با ویژگی هوش مصنوعی همراه شود و این ویژگی بر برخی عملکردهای این دستگاه تاثیر مثبت خواهد گذاشت. دوربین هوشمند یکی از آنهاست.

این به نوعی همان ویژگی است که هواوی با پردازنده کایرین 970 برای گوشی‌های سری میت 10 خود برگزید. گوشی‌های سری میت 10 در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند. مطلب زیر که به معرفی گوشی‌های میت 10 در ایران اشاره دارد، ویژگی‌های هوش مصنوعی در این دستگاه را توضیح داده است.


بیشتر بخوانید: معرفی ماشین های باهوش میت ۱۰ هواوی در ایران ؛ هوش مصنوعی چه می‌کند؟


ال جی وی 30 اس در طراحی تفاوت چندانی با مدل فعلی V30 ندارد و مشخصات عمده آنها نیز یکی است. ال جی در واقع با این دستگاه مدل 2018 وی 30 را به نمایش گذاشته است و البته این موضوع از نام این گوشی نیز پیداست؛ حتی گفته می‌شود که ممکن است نام این دستگاه ال جی وی 30 (2018) باشد.

در گوشی جدید ال‌جی ویژگی به نام ویژن آی‌ای (Vision AI) دیده می‌شود. این ویژگی به دوربین گوشی اجازه می‌دهد تا اشیا و سوژه‌های مختلف عکاسی را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین حالت عکسبرداری را انتخاب کند.

Vision AI قادر به تشخیص 8 حالت مختلف است: پرتره (portrait)، خوراک (food)، حیوانات خانگی (pet)، مناظر (landscape)، شهر (city)، گل (flower)، طلوع و غروب خورشید؛ این حالات را تشکیل می‌دهند. البته ویژن AI فاکتورهای دیگری از جمله بازتاب رنگ، نور پس زمینه و سطوح مختلف اشباع رنگ را نیز در نظر خواهد گرفت و سپس سوژه عکاسی با بهترین کیفیت به ثبت می‌رسد.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی در سال ۲۰۱۸ متعلق به کدام موبایل‌ است؟


ویژگی Voice AI، قابلیت دیگری است که هوش مصنوعی برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد. کاربر می‌تواند تا برنامه های مورد علاقه خود و همچنین بسیاری از تنظیمات مورد نظرش را از طریق فرامین صوتی انجام دهد. Voice AI با دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) به شکلی هماهنگ با هم همکاری می‌کنند.

ال جی وی 30 اس یا ال جی وی 30 مدل 2018، هیچ فرقی نمی‌کند که ال جی برای آن چه نامی انتخاب خواهد کرد، به احتمال بسیار زیاد همانند نسل قبلی خود از اسنپدراگون 835 قدرت خواهند گرفت و اسنپدراگون 845 برای پرچمدار بعدی که ال جی جی 7 است، ذخیره خواهد شد.

ال جی V30s بسیاری از مشخصات نسخه استاندارد V30 را به ارث خواهد برد و این موضوع شامل دوربین نیز می‌شود. یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین دوگانه را شامل می‌شود و در جلو نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

ال‌جی وی 30 اس احتمالا نمایشگری 6 اینچی با نوع پولد در اختیار داشته و رزولوشن آن نیز باید 1440 در 2880 پیکسل باشد. در هر صورت نمایشگاه MWC 2018 نزدیک است و رونمایی از این دستگاه نیز در همین رویداد اتفاق خواهد افتاد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر