;
coinex

شرکت های دانش بنیان دارای مجوز تسهیلات دریافت می‌کنند!

انواع مختلف شرکت‌های دانش بنیان در کشور در حال فعالیت هستند. در این بین قرار است به شرکت های دانش بنیان دارای مجوز تسهیلاتی ارائه شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، استاندار کرمان اعلام نموده است که قرار است به شرکت های دانش بنیان دارای مجوز تسهیلاتی ارائه گردد. وی در ادامه از واگذاری زمین رایگان به این شرکت‌ها خبر داد و ادامه داد که مجوزهای لازم در این زمینه نیز اخذ شده‌اند.


بیشتر بخوانید : بهره مندی شرکت های دانش بنیان از طرح تسهیلات اشتغال فراگیر


توجه به ایده‌های شرکت های دانش بنیان دارای مجوز ضروری است!

علیرضا رزم حسینی در ادامه صحبت‌های خود در مورد ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دارای مجوز اعلام نمود که لازم است به حوزه ایده‌های نو و دانش بنیان توجه ویژه گردد، زیرا در صورتی که به این حوزه توجه نشود  قطعا کشور عقب مانده تر خواهد شد و بنابراین لازم است تا در این حوزه‌ها حضور چشمگیر و پررنگ‌تری داشت.

رزم حسینی در سی امین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان تاکید نمود که آنها در این دولت به شرکت‌های دانش بنیان اعتقاد دارند. وی ادامه داد که نمونه این اعتقاد را می‌توان در افزایش چشمگیر تعداد شرکت‌های دانش بنیان و همچنین افزایش صادرات محصولات این شرکت‌ها مشاهده کرد.


بیشتر بخوانید : دریافت تسهیلات نظام وظیفه تخصصی توسط افراد فعال در شرکت های دانش بنیان، پارک‌های علم‌وفناوری


وی همچنین تاکید نمود که امروز تولید و ثروت، از کار و کارخانه به ایده و عمل تبدیل شده و ادامه داد که برای رونق اشتغال و تولید باید ظرفیت‌های لازم در کشور ایجاد شود. وی در ادامه به تلاش و زحمات مدیران دولتی در استان کرمان اشاره کرد و اعلام نمود که این افراد نیز تاکنون تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند. به گفته وی بخش خصوصی باید این فرصت را غنیمت بداند و ادامه داد که مدیریت در صورتی که با هوش انجام شود خواهد توانست، موانع را برطرف کند و شرکت‌ را در رقابت‌های اقتصادی پیروز کند.

واگذاری زمین رایگان به شرکت های دانش بنیان دارای مجوز

استاندار کرمان در مورد واگذاری زمین رایگان به شرکت های دانش بنیان دارای مجوز سخن گفت و اعلام نمود که باید به حوزه ایده‌های نو و دانش بنیان توجه ویژه داشت. رزم حسینی با اشاره به موضوع پارک علم و فناوری کرمان که از 22 سال پیش وجود داشته است اما بعدها به انحرافات کشیده شده است، خطاب به مسئولین ذیربط اعلام کرد که باید نحوه واگذاری زمین به صورت رایگان به شرکت‌های دانش بنیان به صورت بسیار دقیقی مورد بررسی قرار گیرد. وی همچنین تاکید کرد که اخذ مجوز آسان برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان نیز در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید : راه اندازی اینترنت کودکان با کمک یک شرکت دانش بنیان


.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر