coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آغاز به کار استارتاپ آموزش الکترونیکی ؛ حمایت از ایده های آموزش الکترونیکی

استارتاپ آموزش الکترونیکی کار خود را آغاز نمود. این استارتاپ که مربوط به مطالعه و آموزش الکترونیکی است در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش تکراتو، محمد جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، در مورد استارتاپ آموزش الکترونیکی سخن گفته است. وی در بحث استارتاپ ویکند ادامه داد که آنها به دنبال این هستند که از ایده هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنند.


بیشتر بخوانید : جلوگیری از اختلافات مؤسسان یک استارتاپ ؛ چرا شرکاء دچار اختلاف می‌شوند؟


استارتاپ آموزش الکترونیکی آغاز به کار نمود!

جعفری در ادامه صحبت‌های خود در مورد استارتاپ آموزش الکترونیکی اعلام کرد که این استارتاپ امروز چهارشنبه ۹ اسفند آغاز  و تا جمعه ۱۱ اسفند ادامه دارد؛ در روز اول شرکت کنندگان ایده های خود را مطرح می کنند که حدود ۱۰ تا ۱۲ ایده انتخاب می شود و ۱۰ تیم بر اساس این ایده ها تشکیل می شود که در این سه روز برای این تیم ها، بحث های مشاوره ای و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

وی افزود که این تیم ها در روز سوم دوباره ایده های خود را در حضور یک سری داور و سرمایه گذار مطرح می کنند که بعد از داوری ایده ها به سه تیم اول جوایز نقدی به مبلغ پنج، هفت و ۱۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

هدف از برگزاری استارتاپ آموزش الکترونیکی

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران اعلام نمود که هدف آنها از برگزاری این استارتاپ ویکند این است که بتوانند از سه تیم اول برگزیده این استارتاپ در پارک علم و فناوری تهران حمایت کنند. وی ادامه داد که آنها در تلاش هستند تا به این سه تیم در پارک علم و فناوری تهران فضا یا میز کار دهند و از آنها حمایت کنند. هدف این است که یک هسته کارآفرین ایجاد شود و بتوانند در این حوزه برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر