;
coinex

ایموجی AR سامسونگ گلکسی اس 9 کپی برداری از انیموجی آیفون X نیست!

ویژگی ایموجی AR سامسونگ یا همان اموجی واقعیت افزوده که این کمپانی کره‌ای آن را با گوشی‌های گلکسی اس 9 خود ارائه داد، به هیچ عنوان یک کپی‌برداری از انیموجی (Animoji) اپل به حساب نمی‌آید!

این سخنانی بود که DJ Koh در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال در کنگره جهانی موبایل 2018 آن را بیان کرد. مدیر بخش موبایل سامسونگ ادعا می‌کند که این کمپانی کره‌ای چندین سال است که بر روی پلتفرم واقعیت افزوده (AR) کار می‌کند. این شرکت قصد دارد تا کاربران شکلی متفاوت تر از چیزی که انیموجی اپل ارائه داده را تجربه کنند.

ایموجی AR سامسونگ یا انیموجی اپل؟!

درواقع سامسونگ پلتفرمی را ارائه داده است تا مشتریان بتوانند ایموجی‌های معمولی را که توسط Unicode ارائه شده است، در قالب یک آواتار دیجیتالی که می‌تواند متحرک باشد به دست آورده، آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک گذاشته و از این طریق لذت بیشتری ببرند.

مدیر بخش موبایل سامسونگ می گوید که او از سال 2001 شخصا تکنولوژی‌های انیمیشن سه بعدی را دنبال می‌کرده است و برای اینکه قدرت سامسونگ را بیش از پیش نشان دهد به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ برای اولین بار در گوشی‌های تاشوی کلاسیک، نمایشگر رنگی را با گوشی SCH-A2000 به بازار معرفی کرد.

در نهایت DJ Koh معتقد است که ایموجی AR سامسونگ از نظر حرکتی بسیار متنوع‌ و پویاتر از انیموجی آیفون X است. برخی از کارشناسان این صنعت، ایموجی واقعیت افزوده سامسونگ گلکسی اس 9 را با بیتموجی اسنپ چت و یا حتی شخصیت‌های کارتونی Mii در نینتندو مقایسه می کنند.


بیشتر بخوانید: هر آنچه از ایموجی واقعیت مجازی گلکسی S9 می‌دانیم


در حالی که ایموجی AR سامونگ یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است، اما تنها بخشی از این محصولات را شامل می شود. تمرکز بر روی AI باعث شده تا این دستگاه هوشمندتر از نسل قبل باشند. اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 نیز به خوبی کار خود را انجام می دهند و اساسا می‌توان گفت که با گلکسی اس 9 همه چیز برای در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند تمام عیار آماده است.

پیش فروش این دو دستگاه از روز پنجشنبه 10 اسفندماه آغاز شده و به زودی در اختیار کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از قیمت این پرچمداران در ایران، مطلب زیر را نیز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر