;
coinex

معرفی بهترین گوشی برای عکاسی ؛ دوربین کدام گوشی کیفیت بهتری دارد؟

به نظر شما بهترین گوشی برای عکاسی کدام است؟ براساس اطلاعات موجود در این زمینه، آیفون ۱۰ (آیفون X) توانسته رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش تکراتو، بهترین گوشی برای عکاسی در بین سایر گوشی‌های هوشمند آیفون X است. این گوشی توانسته از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین بهترین باشد. موسسه و مجله آماری و تحقیقاتی کانسومر ریپورتس به تازگی اعلام کرده است که گوشی پرچمدار جدید اپل، آیفون ۱۰، توانسته است بهترین گوشی برای عکاسی باشد و از رقبای خود پیشی بگیرد.

بهترین گوشی برای عکاسی کدام است؟

کارشناسان و متخصصان این موسسه، دوربین گوشی‌های هوشمند را از لحاظ رزولوشن تصویر، دقت رنگ، دامنه داینامیک و نویز بصری مورد تحقیق و بررسی قرار داده‌ و گزارشی را ارائه داده‌اند که نشان می‌دهد جدیدترین محصول و پرچمدار اپل آمریکایی یعنی آیفون ۱۰ در جایگاه نخست این رده بندی قرار گرفته است و بهترین گوشی برای عکاسی است.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی در سال 2018


هدف پژوهشگران در این موسسه این بوده است که کیفیت تصویر و دوربین عکاسی در گوشی‌های هوشمندی که هم اکنون در بازارهای جهانی جولان می‌دهند و هریک از خود تبلیغ می کنند، را بسنجند و ببینند کدام از تبلیغات آنها با واقعیت نزدیک‌تر است.

البته این گزارش از دید بسیاری از تحلیل‌گران بسیار بحث برانگیز و مشکل‌دار است، چراکه در این همه گوشی های هوشمند قدرتمند با دوربین های عکاسی با کیفیت چرا تنها سه گوشی جدید اپل معرفی شده اند و در صدر این جدول قرار گرفته اند.

این در حالی است که برندهای دیگری همچون سامسونگ، سونی، گوگل و غیره نیز از دوربین های بسیار پیشرفته با دقت و وضوح بالایی بهره می برند. آنها بر این باورند که موسسه کانسومر ریپورتس از تمامی برندهای دیگر چشم پوشی کرده و تنها نام گوشی های آیفون را در صدر این لیست گنجانده است.

به تازگی DxOMark بررسی دوربین گلکسی اس 9 پلاس را انجام داد و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین این دستگاه، بهترین دوربین موبایل جهان از نگاه این موسسه است.


بیشتر بخوانید: دوربین گلکسی اس ۹ پلاس، بهترین دوربین موبایل جهان از نگاه DxOMark


فهرست بهترین گوشی برای عکاسی

در ادامه، فهرست گوشی های هوشمندی که توسط موسسه کانسومر ریپورتس بعنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و کیفیت عکاسی ارائه و معرفی شده اند، به چشم می خورند:

  1. آیفون ۱۰ اپل
  2. آیفون ۸ اپل
  3. آیفون ۸ پلاس اپل
  4. گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ
  5. آیفون ۷ اپل
  6. آیفون ۶ اس اپل
  7. گلکسی اس ۸ سامسونگ
  8. گلکسی نوت ۸ سامسونگ
  9. آیفون ۷ پلاس اپل
  10. گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ

در آخر این گزارش و فهرست ارائه شده ، موسسه مذکور عنوان کرد، که در اصل رتبه بندی ۱۰ گوشی برتر نام برده شده بسیار سخت و دشوار بوده و آنها در حقیقت تفاوت خاصی باهم ندارند.

البته برخی دیگر از این فهرست اشکال گرفته و می گویند که چطور آیفون ۶ که هم اکنون دو سال از زمان عرضه آن می گذرد، عملکرد دوربین بهتری نسبت به گلکسی نوت ۸ سامسونگ دارد که با دوربین دوگانه در سال گذشته عرضه شده است!

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر