;
coinex

دوربین گلکسی اس 9 پلاس، بهترین دوربین موبایل جهان از نگاه DxOMark

دوربین گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) از نگاه DxOMark به عنوان بهترین دوربین موبایل تاریخ انتخاب شده است. این دستگاه به تازگی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد.

DxOMark که یک شرکت فرانسوی است، منبعی برای بنچمارک و انتخاب بهترین دوربین‌های موبایل جهان به حساب می‌آید. این شرکت در تازه‌ترین آمار منتشر شده، دوربین گلکسی اس 9 پلاس را با کسب امتیاز 99 به عنوان بهترین دوربین موبایل اندرویدی جهان اتخاب کرده است. پیش از این دوربین گوگل پیکسل 2 با امتیاز 98 در صدر بهترین دوربین گوشی‌های دنیا قرار داشت.

دوربین گلکسی اس 9، بهترین دوربین موبایل جهان

بررسی عمیق دوربین پرچمدار جدید سامسونگ نشان می دهد که دوربین گلکسی S9+ قادر به مدیریت انواع سناریوهای مختلف بوده و اساسا بهترین عکاسی موبایل را می توان با دوربین این اسمارت فون تجربه کرد.

دوربین گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) از نگاه DxOMark به عنوان بهترین دوربین موبایل تاریخ انتخاب شده است

دوربین گلکسی S9 به شدت قادر به کنترل نویز تصاویر در هر شرایطی است و در عین حال می‌تواند سطح بالایی از جزئیات را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، وجود لنز دیافراگم متغیر در دوربین این دستگاه، قابلیت انعطاف پذیری و تطبیق آن را در شرایط و موقعیت‌هایی با نور کم، بسیار بالا برده است؛ حتی اگر کاربران در شرایط نوری مختلف قادر به تنظیم دستی دیافراگم نباشند، دوربین گوشی‌های گلکسی اس 9 این کار را به طور خودکار انجام داده و در چنین شرایطی دهانه دیافراگم f/1.5 را انتخاب می‌کند.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 ؛ از دیافراگم متغیر تا ایموجی AR


DxOMark در بررسی جدید خود ادعا می‌کند که نسبت به دوربین گوگل پیکسل 2 که حتی بالاتر از آیفون X اپل قرار دارد، دوربین گلکسی S9 Plus می‌تواند جزئیات بیشتری از عکس را در سایه‌ها حفظ کند. زوم اپتیکال 2X به طور کامل حذف شده و حتی زوم 4X دیجیتال سطح بی سابقه‌ای از کیفیت را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که سامسونگ مرزهای تکنولوژی تصویربرداری را جابجا کرده است.

در قسمت ضبط ویدیویی نیز همه چیز خوب به نظر می‌رسد. دوربین این مدل قادر به انتقال سریع تصویر و فوکوس خودکار یکپارچه بوده که نتایج حاصل از آن کاملا بدون نویز است. دوربین گلکسی اس 9 پلاس یک دوربین دوگانه است و هر دو سنسور دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS)؛ بنابراین کاربر حتی با دست‌های لرزان خود برای کار با دوربین مشکلی نخواهد داشت. (با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید.)

تنها ضعفی که DxOMark در بررسی های خود موفق به شناسایی آن شده، نوردهی متفاوت در عکس‌های متعددی است که از یک صحنه گرفته شده است. در این بخش، دوربین گوگل پیکسل 2 امتیاز 95 را به دست آورد و گلکسی اس 9 پلاس به امتیاز 91 رسید. البته به نظر می‌رسد که این اختلاف امتیاز حتی بتواند از طریق آپدیت‌های نرم افزاری قبل از آنکه این گوشی به دست کاربران برسد، حل شود.

در هر صورت دوربین گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با انتخاب DxOMark اکنون بر صدر جایگاه بهترین دوربین گوشی‌های موبایل جهان ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر