;
coinex

علت قطعی تلگرام چیست؟ آیا تلگرام فیلتر شده است؟

تلگرام دچار قطعی شده است و امکان استفاده از این پیام رسان وجود ندارد. به نظر می رسد که اینستاگرام نیز برای تعدادی از کاربران قابل استفاده نیست.

به گزارش تکراتو، براساس اطلاعات و خبرهای موجود، مشکلاتی در استفاده از اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام ایجاد شده است. کاربران این پیام رسان با مشکل ارتباطی مواجه شده اند و امکان استفاده و رد و بدل کردن پیام در آن وجود ندارد.

آیا اینستاگرام هم دچار قطعی شده است؟

تعدادی از کاربران اعلام کردند که علاوه بر تلگرام، اینستاگرام نیز دچار اختلال شده است. البته فقط تعدادی از کاربران با قطعی اینستاگرام مواجه شده اند و این مشکل برای تمام کاربران نیست.

علت قطعی تلگرام چیست؟

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد علت اختلال تلگرام بیان نشده است و مشخص نیست که این مشکل چه مدت ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که علت قطعی تلگرام مربوط به سرورهای آن باشد زیرا با استفاده از VPN نیز امکان دسترسی به این پیام رسان وجود ندارد.

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اختلال در دسترسی به تلگرام
    از دقایقی پیش پیام‌رسان تلگرام برای گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌های خانگی از دسترس کاربران خارج شد.

    به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دقایقی قبل دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی تلگرام به دلیل نامعلوم قطع شد؛ هم نسخه‌ی موبایلی و هم نسخه کامپیوتری این نرم‌افزار پیام‌رسان، برای مشترکان اینترنت ثابت و همراه با اختلا روبرو شده است و کاربران نمی‌توانند به حساب‌های کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

    بررسی‌های صورت گرفته نشان می دهد که حتی با استفاده از فیلترشکن، استفاده از تلگرام امکان‌پذیر نیست و این احتمال می‌رود که سرورهای اصلی این پیام‌رسان دوباره با مشکل روبرو شده باشد.

    در طول دو هفته‌ی اخیر این دومین بار است که این پیام‌رسان از دسترس خارج می‌شود؛ در روز یکم اسفند نیز تلگرام برای حدود یک ساعت قطع شد که مدیر تلگرام اعلام کرد این قطعی از جانب خود شرکت تلگرام بوده است و به خاطر این مشکل، از کاربران خود عذرخواهی کرد.

    لازم به ذکر است مخاطبان تا زمان حل شدن این مشکل، می‌توانند برای دریافت اخبار باشگاه خبرنگاران جوان، از کانال ما در سایر شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان مانند سروش، آی‌‌گپ و ویسپی استفاده کنند. برای عضویت اینجا کلیک کنید.

    اخبار مرتبط:

    اختلال تلگرام در کدام کشورها به وجود آمد؟

    تلگرام از دسترس خارج شد + تکمیلی

    انتهای پیام/
    تلگرام از دسترس خارج شد

    پاسخ