;
coinex

فیس بوک کاریاب می شود؛ رقابت فیس بوک با لینکدین !

رقابت فیس بوک با لینکدین خبرساز شد. شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.

به گزارش تکراتو، هدف فیس بوک از این اقدام رقابت با وب سایت لینکدین است. فیس بوک قصد دارد تا به یک سایت کاریابی بزرگ تبدیل شود و به این ترتیب با لینکدین رقابت کند.

فیس بوک کاریاب می شود!

فیس‌بوک می‌خواهد در اقدامی جدید به یک وبگاه کاریابی تبدیل شود تا به کاربران و جوانان در سراسر جهان این امکان را بدهد که از طریق تعامل مستقیم با صاحبان کسب و کار بتوانند مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی یا حرفه خود را بیابند و در شهر و کشورهای مورد نظرشان به کار مشغول شوند.

شرکت فیس‌بوک اعلام کرده همان قابلیت و پلت‌فرمی را که حدود یک سال پیش در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا راه‌اندازی کرده بود، حالا می‌خواهد در بیش از ۴۰ کشور جهان راه اندازی کند و از این طریق شرایط را برای استخدام جوانان جویای کار در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف فراهم کند.

کاربران فیس‌بوکی بدین وسیله قادر خواهند بود از طریق حساب کاربری خود با رایانه یا گوشی هوشمندشان مشاغل مورد نیاز و تبلیغات کاریابی مربوطه را ببینند و در صورت تمایل، اقدام به ارسال درخواست خود نمایند.

رقابت فیس بوک با لینکدین

در این اقدام رقابت فیس بوک با لینکدین مشخص است. فیس بوک با این کار رسما به رقابت تنگاتنگی با وب سایت و شبکه اجتماعی لینکدین پرداخته است. مارک زوکربرگ  مدیر عامل فیس‌بوک تاکید کرده است که کاربران جویای کار هیچ نیازی به پرداخت پول به این شبکه اجتماعی ندارند.

رقابت فیس بوک با لینکدین1

رقابت فیس بوک با لینکدین2

رقابت فیس بوک با لینکدین3

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر