;
coinex

حمایت از استارتاپ های یادگیری الکترونیکی در دستور کار قرار دارد!

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، از حمایت از استارتاپ های یادگیری الکترونیکی خبر داد. وی در ادامه بر اهمیت تقویت تکنولوژی های جدید تاکید کرد.

به گزارش تکراتو، عباس زارعی ، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرده است که آنها تصمیم دارند تا با برگزاری استارتاپ های یادگیری الکترونیکی در سال آینده، از تیم های فعال در این زیمنه حمایت نمایند. عباس زارعی در خصوص اهمیت تقویت تکنولوژی های جدید سخن گفت و ادامه داد که رشد عمومی در تکنولوژی های جدید نیاز به ایجاد زیر ساخت در رشد افقی دارد.

وی اظهار کرد که در رشد افقی تکنولوژی یادگیری الکترونیکی، زیرساخت هایی باید وجود داشته باشند تا بتوان آن را به عنوان یک فناوری جدید به سمت پیشرفت هدایت کرد. به گفته زارعی، زیر ساخت ها به صورت یک زنجیره هستند که باید ایجاد شوند تا بتوانند به توسعه تکنولوژی جدید کمک کنند. حمایت از استارتاپ های یادگیری الکترونیکی نیز از این هدف به دور نیست.


بیشتر بخوانید: آغاز به کار استارتاپ آموزش الکترونیکی ؛ حمایت از ایده های آموزش الکترونیکی


تلاش برای حمایت و راه اندازی استارتاپ های یادگیری الکترونیکی

زارعی با بیان اینکه برگزاری استارتاپ های یادگیری الکترونیکی و  کنفرانس های مرتبط با آن بی تاثیر در گسترش یادگیری الکترونیکی نخواهد بود، اضافه کرد که درصدد هستند تا بتوانند استارتاپ هایی را در سال آینده با موضوع یادگیری الکترونیکی برگزار نمایند.

شرکت در استارتاپ های یادگیری الکترونیکی

زارعی خاطر نشان کرد که افراد با هر سن و سال و مدرک تحصیلی می توانند، در استارتاپ ها شرکت کنند و با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارتباط داشته باشند، زیرا در پارک، اقدامات لازم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه برگزاری استارتاپ ها را در توسعه تکنولوژی های جدید که یادگیری الکترونیکی است تاثیر گذار دانست. به گفته وی چنین برنامه های هدایتی قادرند تا زمینه رشد تیم های برتر را فراهم کنند و تاکید کرد که پارک علم و فناوری تا ۳ ماه از تیم های برتر برای به نتیجه رساندن طرح اولیه خود حمایت خواهد کرد.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر