coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عرضه‌ی هدفون های بی سیم اپل با قابلیت های متفاوت!

نسل جدیدی از هدفون های بی سیم اپل  در راهند. هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد این شرکت، با طراحی جدید و حذف نویز ارائه خواهند شد.

به گزارش تکراتو، موسسه تحقیقاتی و تحلیلی Barclays در تازه‌ترین گزارش خود درباره محصولات آینده اپل اعلام کرده است که نسل هدفون های بی سیم اپل به نام ایرپاد اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی، با قابلیت‌هایی جدید به کاربران ارائه خواهند  شد.

عرضه‌ی نسل جدیدی از هدفون های بی سیم اپل

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی این موسسه، نسل جدید هدفون های بی سیم اپل ، در زمینه پخش صدا عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت. علت این امر این است که اپل قصد دارد نویز و صداهای نامربوط و مزاحم را به طور کامل حذف کند تا کاربران بتوانند صداها را با کیفیت بالاتری دریافت کرده و از موزیک لذت ببرند.

تحلیلگران این موسسه برآورد کرده‌اند که فروش هدفون های بی سیم ایرپاد اپل در طول سال جاری ۲۰۱۸ میلادی افزایش بی‌سابقه‌ای داشته و به ۳۰ میلیون دستگاه رسیده است. لازم به ذکر است که اپل نخستین نسل از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ معرفی کرده بود اما زمان دقیق عرضه نسل دوم آن معلوم نیست.

ویژگی هدفون های بی سیم ایرپاد اپل

از سوی بلومبرگ، گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد احتمالا ایرپاد ۲ از دستیار صوتی و قابلیت Hey Siri و همچنین مقاومت در برابر قطرات آب و باران پشتیبانی خواهد کرد. البته تحلیلگران چندان به عرضه زودهنگام ایرپاد ۲ امیدوار نیستند و عقیده دارند که دومین نسل از ایرپاد اپل تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه نخواهد شد.

قیمت این مدل هدفون نیز ممکن است اندکی کاهش یابد تا میزان فروش آن مناسب باشد. اپل همچنین به صورت رسمی تایید و اعلام کرده است که کیس جدید هدفون‌های بی سیم ایرپاد با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به همراه یک پد ایرپاور عرضه خواهد شد.

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر