;
coinex

توییتر چگونه به جنگ با سارقان ارزهای مجازی می رود؟

با افزایش قیمت ارزهای مجازی هکرها مرتبا به فکر راه هایی هستند که بتوانند ارز مجازی استخراج کنند. با این وجود راه مقابله با سارقان ارزهای مجازی چیست؟

به گزارش تکراتو، اکنون که سارقان مجازی از هیچ راهی برای دستیابی به ارزهای مجازی فروگذار نمی کنند، شبکه های اجتماعی محبوب برای جلوگیری از این کلاهبرداری ها آماده جنگ با سارقان ارزهای مجازی هستند.


بیشتر بخوانید: هکرهای ارز دیجیتالی به دام افتادند! ردیابی هکرهای استخراج کننده ارز


عملکرد جدید سارقان ارزهای مجازی

سارقان ارزهای مجازی جدیدا برای کلاهبرداری از اکانت کاربران شناخته شده ای مثل ایلان ماسک، جان مک آفی و ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم اتفاده می کنند. آنها حتی زحمت هک کردن هم به خود نمی دهند و در واقع این اکانت ها را جعل می کنند.

این افراد برای رسیدن به مقاصد خود رویدادها و خبرهای مختلف را دنبال کرده و از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال مدتی پیش ویتالیک بوترین واقعی در توییتر خود به شوخی اعلام کرده بود که هر کس برای او 0.1 اتریوم ارسال کند، در برابر هیچ چیز نمی گیرد چون او برای جواب دادن بیش از حد تنبل است.

سارقان ارزهای مجازی از این فرصت استفاده کرده و با راه اندازی اکانت هایی با آدرس مشابه و با تظاهر به اینکه بوترین هستند، مدعی شدند اگر کاربران برای آنها 0.2 اتریوم ارسال کنند در برابر 2 اتریوم دریافت خواهند کرد. بسیاری از کاربران در این دام گرفتار شدند و کار تا جایی پیش رفت که موسس اتریوم تاکید کرد که چنین چیزی از اساس دروغ است.

همچنین فرد دیگری اکانت ایلان ماسک را جعل کرد و در پاسخ به توییت اکانت کمپانی اسپیس اکس مبنی بر پخش زنده پرتاب فالکون 9 مدعی شده بود که تا 24 ساعت دیگر 3000 اتریوم را بین طرفدارانش تقسیم خواهد کرد. با افزایش این روند از کلاهبرداری ها، مسئولان توییتر اعلام کردند که با هکرها و سارقان ارزهای مجازی مقابله خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: socialbarrel

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر