;
coinex

انتشار نسخه 4.8 تلگرام با قابلیت های جدید؛ 200 میلیون کاربر!

نسخه 4.8 تلگرام برای سیستم عامل  iOS و اندروید منتشر شده است. این نسخه جدید در هر دو سیستم عامل، قابلیت های جدیدی را فراهم کرده است.

از مهم‌ترین خصوصیات نسخه 4.8 تلگرام می توان به جستجوی آسان تر استیکرها اشاره نمود. از این به بعد وقتی یک اموجی را در چت‌ خود استفاده می کنید، نه فقط می توانید استیکرهای پیشنهادی از مجموعه استیکرهای تلگرام خود را  مشاهده کنید، بلکه می توانید استیکرهای محبوبی که در لیست ذخیره شما نیستند را هم مشاهده کنید. این لیست پیشنهادی توسط تلگرام ارائه می شود.

فعال شدن خودکار حالت شب، قالب بندی متن در کپشن پست ها، امکان گزارش پیام ها به صورت جداگانه در کانال های عمومی و اضافه شدن بخش جدید مدیریت وبسایت های متصل به تلگرام از دیگر خصوصیاتی هستند که در آپدیت نسخه 4.8 تلگرام به اپلیکیشن iOS اضافه شده است.


بیشتر بخوانید: راه اندازی تلگرام کودکان تا فروردین ماه ۹۷؛ حمایت از کودک در فضای مجازی


امکان جست و جوی استیکر براساس موضوع

انتشار نسخه 4.8 تلگرام

در نسخه 4.8 تلگرام می توان با مراجعه به پنل استیکرها آن‌ها را بر اساس موضوع هم جستجو نمود. ویژگی مهم دیگر که در این نسخه جدید اضافه شده است، تجربه عکاسی در این اپلیکیشن است که بیش از پیش ارتقاء یافته است.

با استفاده از گزینه جدید + در اپ دوربین که قابلیت Multi-Shot Sending  نام دارد، می توانید به جای یک عکس، پشت سر هم چندین عکس بگیرید و همه آن ها را یک مرتبه برای طرف مقابل ارسال کنید.

لازم به ذکر است که تلگرام حالا به آمار ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دست پیدا کرده که پیشرفت بسیار خوبی برای این اپلیکیشن پیام رسان به حساب می آید. امکان دانلود نسخه جدید تلگرام همین حالا از اپ استور و گوگل پلی وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: telegram

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر