;
coinex

استخراج ارزهای دیجیتالی با نفوذ به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه در جهان!

محبوبیت ارزهای مجازی تا جایی است که هکرها دست از استخراج ارزهای دیجیتالی برنمی دارند. آنها تاکنون به بیش از 400 هزار کامپیوتر نفوذ کرده اند.

به گزارش تکراتو، هکرها و مجرمان سایبری از طریق انتشار یک بدافزار خطرناک برای استخراج ارزهای دیجیتالی توانسته اند به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه در جهان و نفوذ کنند. اکنون که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده مانند بیت کوین، مونرو و ریپل از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده اند، هکرها سعی در به دست آوردن آنها دارند.


بیشتر بخوانید: استخراج ارز دیجیتالی با هک نرم افزارهای مایکروسافت


استخراج ارزهای دیجیتالی با انتشار بدافزار

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، مجرمان سایبری و هکرها یک بدافزار خطرناک را منتشر کرده اند تا از طریق آن بتوانند به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه و دستگاه الکترونیکی نفوذ کنند و به استخراج ارزهای دیجیتالی بپردازند. در این حملات بیشتر رایانه‌های شخصی کشورهای روسیه، ترکیه و اوکراین مورد توجه بوده است.

موضوع استخراج ارزهای دیجیتالی باعث شده تاکنون تعدادی از کاربران در فضای مجازی قربانی حملات بدافزاری شوند. وب سایت‌های زیادی برای ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتالی مورد سوءاستفاده هکرها قرار گرفته اند. افزایش این آمار آن هم تا 400 هزار کامپیوتر باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران این امر را تهدید بزرگی برای امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات کاربران در فضای مجازی بدانند.


بیشتر بخوانید: بررسی آمار حملات سایبری در سال ۲۰۱۷ ؛ ۵۰۰ حمله در هر دقیقه!


آمار حملات سایبری و هک در سال 2017

آمار مربوط به هک و حملات مجازی در سال ۲۰۱۷، به اوج خود رسید و بسیاری از کشورها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در سراسر جهان، هدف این‌گونه حملات قرار گرفتند و آسیب‌های بسیاری را متحمل شدند. این موضوع باعث شد تا بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی در تلاش برای کنترل افسار این پول باشند و معاملات از طریق آن را تا حد امکان محدود کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر