coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

صفحات اول روزنامه ها و نشریات آمریکایی به عذرخواهی فیس بوک از کاربران اختصاص یافت!

عذرخواهی فیس بوک از کاربران به دنبال افشای اطلاعاتی اخیر انجام شد. این شبکه اجتماعی در روزنامه و نشریات آمریکایی به عذرخواهی پرداخت.

بعد از انکه مشخص شد فیس بوک از اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی سوءاستفاده کرده است، مشکلات زیادی برای آن ایجاد شد. از حذف اکانت گرفته تا شکایت و رویگردانی شرکت های مختلف از این غول شبکه های اجتماعی. این اتفاقات همچنین کاهش ارزش سهام این شبکه را به دنبال داشت.


بیشتر بخوانید: جاسوسی فیس بوک از طریق سیستم عامل اندروید ؛ دسترسی به پیام ها و تماس ها


عذرخواهی فیس بوک از کاربران در نشریات و روزنامه ها

فیسبوک یک صفحه کامل از هفت روزنامه انگلیسی و سه نشریه آمریکایی را به خودش اختصاص داد تا از طریق آن به عذرخواهی از کاربران بپردازد. عذرخواهی فیس بوک از کاربران حاوی امضای مارک زاکربرگ بود. هدف وی از این امر این بود که اقدامات فیسبوک برای جلوگیری از بروز مجدد چنین بحران هایی را نشان دهد. وی اعلام کرد که از اعتماد کاربران سوء استفاده شده و از اینکه امکان انجام کاری در این مورد وجود نداشته است، اظهار تاسف نمود. وی قول داد که چنینی چیزی تکرار نخواهد شد.

عذرخواهی فیس بوک از کاربران

عذرخواهی فیس بوک از کاربران در نشریات آبزرور، ساندی تایمز، مِیل آن ساندی، ساندی میرور، ساندی اکسپرس و ساندی تلگراف در انگلستان چاپ شد. نیویورک تایمز، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال هم نشریات آمریکایی هستند که این صفحه را در اختیار فیسبوک قرار داده اند.

عذرخواهی فیس بوک از کاربران خود

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: fortune

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیفون ۷

    پاسخ