;
coinex

غول شبکه های اجتماعی سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران را رد کرد!

فیس بوک هرگونه افشاگری و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران را در بیانه ای رد کرد. به گفته آنها هر گونه عمل انجام شده با اجازه کاربران بوده است.

به گزارش تکراتو، رسوایی اخیر اطلاعاتی فیس بوک و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی مشکلات زیادی را به وجود آورده است. پس از انتشار عذرخواهی رسمی شبکه اجتماعی فیس بوک در روزنامه ها، مارک زوکربرگ موسس و مدیر عامل فیس بوک، در بیانیه جدیدی به کاربرانش این اطمینان را داده که همواره مسئولیت والای حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه آنها را بر دوش دارد و با هیچ چیز آن را معاوضه نمی کند.


بیشتر بخوانید: افت سهام فیس بوک ادامه دارد ؛ ۸۰ میلیارد دلار کاهش ارزش کمپانی زاکربرگ


رد سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران توسط فیسبوک

فیس بوک در واکنش به گزارش نشریه Ars Technica ،  هرگونه گردآوری اطلاعات شخصی کاربران فیس بوکی را تنها در صورت کسب اجازه رسمی از آنها اعلام کرد و اطمینان داد که هیچ فرد یا نهادی قادر به استفاده از این اطلاعات نیست.

فیسبوک در ادامه تاکید کرد که همکاری با موسسه تحقیقاتی کمبریج آنالتیکا تنها به منظور بهبود عملکرد پلتفرم های ارتباطی فیس بوک برای برقراری تماس و ارتباط با دوستان، و همچنین ایجاد نسخه فیس بوک لایت صورت گرفته است و به هیچ عنوان اطلاعات کاربران جمع آوری یا سوءاستفاده نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر