;
coinex

رونمایی از گلکسی نوت 9 به زودی؛ عرضه‌ در تیر یا مرداد ماه

شاید رونمایی از گلکسی نوت 9 زودتر از موعد باشد؛ زیرا در یک ماه اخیر منبعی از درون کمپانی سامسونگ چندین بار در این زمینه اطلاعاتی ارائه کرده است.

به گزارش تکراتو، این منبع مدعی شده است که فبلت پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 قرار است زودتر از موعد همیشگی راهی بازار شود. طبق اطلاعات جدید این موبایل در تیر یا مرداد ۹۷ رونمایی خواهد شد. علت این عرضه‌ی زودتر از موعد این است که شنیده شده کمپانی سامسونگ دیسپلی تولید نمایشگرهای آمولد فبلت جدید خود را از این هفته آغاز کرده است، در حالی قرار بود تولید سخت افزار مذکور از اواخر خرداد آغاز شود.


بیشتر بخوانید: بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت ۹ منتشر شد؛ اسنپدراگون ۸۴۵ در راس قدرت


بعضی از ویژگی گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 دارای بزرگترین نمایشگری است که فبلت های این سری تا به حال از آن بهره مند خواهند بود، در حالی که نوت 8 مجهز به نمایشگر ۶.۳۲ اینچی بود. گفته شده این ابعاد در نسل جدید موبایل مورد بحث به ۶.۳۸ اینچ افزایش خواهد یافت. نوت جدید دارای اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود نیست و احتمالاً ترکیب دوتایی دوربین موبایل گلکسی S9 پلاس را به ارث خواهد برد. پیش از رونمایی از موبایل P20 Pro هوآوی این دوربین عنوان بهترین دوربین موبایل دنیا را داشت.


بیشتر بخوانید: آیا سنسور جدیدی در گلکسی اس ۹ سامسونگ به کار گرفته خواهد شد؟


علت رونمایی از گلکسی نوت 9 زودتر از موعد

بسیاری از کارشناسان در مورد رونمایی زودتر از موعد گلکسی نوت 9 اطلاعاتی ارائه کرده اند. به گفته آنها دلیل اصلی تعجیل دو ماهه سامسونگ برای رونمایی از گلکسی نوت 9 ، شنیده ها در مورد عرضه نسل بعدی آیفون های اپل در ماه سپتامبر است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع : phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر