;
coinex

علت علاقه بیشتر زنان به انجام بازی های موبایلی چیست؟ بررسی میزان علاقه مردان

براساس اطلاعات موجود زنان علاقه بیشتری به انجام بازی های موبایلی دارند. براساس این اطلاعات زنان هزینه بیشتری نیز صرف انجام بازی می کنند.

به گزارش تکراتو، 63 درصد از بازیکن های بازی های اسمارت فون ها را زنان تشکیل می دهند. در این میان 60 درصد از آن ها روزانه به انجام بازی روی دیوایس های دستی خود می پردازند. همچنین زنان 5 درصد بیشتر از مردان برای انجام بازی های موبایلی هزینه صرف می کنند.


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین بازی موبایلی ؛ کدام بازی ها محبوب ترند؟


سهم بازی های موبایلی از سود سالیانه صنعت بازی

در سال 2017 بازی های موبایلی توانستند عناوین کامپیوتری و کنسول های خانگی را کنار بزنند و بیشترین سهم از سود سالیانه صنعت بازی های ویدیویی را به خود اختصاص دهند. براساس آمارهای موجود و داده های آماری موسسه بازاریابی مدیاکیکس (Mediakix) این رقم تا سال های آینده، افزایش پیدا خواهد کرد.

درآمد حاصل از صنعت بازی های موبایلی

ابتدا باید گفت که بازی های کندی کراش، گلف کلش، کلش رویال و کلش آو کلنز در صدر بازی های موبایلی از لحاظ درآمد سالانه قرار دارند. یک اینفوگرافی از سوی مدیاکیکس منتشر شده که نشان می دهد درآمد حاصل از صنعت بازی های موبایل تا سال 2020 به 72 میلیارد دلار خواهد رسید؛ یعنی 65 درصد بیشتر از سال 2014.


بیشتر بخوانید: انتشار لیست برترین بازی های رایانه ای سال ۹۶ ایران


زنان به بازی های موبایلی بیشتر علاقه دارند یا مردان؟

به نظر می رسد که کودکان رتبه یک علاقه مندان به عناوین اسمارت فون ها را داشته باشند، اما براساس مطالعات مدیاکیکس، افراد مسن علاقه بیشتری به انجام بازی های موبایلی دارند. از بین گیمرهای موبایل، 23 درصد آن ها افراد بالای 65 سال هستند و بعد از آن، گروه سنی 25 تا 34 سال با 21 درصد قرار گرفته اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر