;
coinex

فروش بالای آیفون 10 و افزایش درآمد فاکسکان!

درآمد فاکسان به دلیل فروش بالای آیفون 10 فراتر از انتظار بوده است. فاکسکان حدود نیمی از درآمدهای خود را تاکنون مدیون شرکت اپل است.

به گزارش تکراتو، جدیدترین گزارش مالی این شرکت، نشان از درآمد خالص ۲.۵ میلیارد دلاری آن دارد.


بیشتر بخوانید: آیفون اپل پرفروش ترین محصول تکنولوژی ۲۰۱۷ لقب گرفت


فروش بالای آیفون 10 و درآمد فاکسان

درآمد فاکسکان که وظیفه‌ی مونتاژ گوشی‌های هوشمند اپل را بر عهده دارد، در سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه دسامبر ۲.۵ میلیارد دلار اعلام شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده در این زمینه این افزایش درآمد به دلیل فروش بالای آیفون 10 است.


بیشتر بخوانید: بیش از نیمی از درآمد صنعت موبایل جهان در اختیار اپل است!


بررسی فروش بالای آیفون 10

تیم کوک، مدیرعامل اپل، تأکید دارد که آیفون ۱۰ در فصل منتهی به تعطیلات، فروش خوبی داشته است. قبل و بعد از عرضه‌ی آیفون ۱۰ این ترس وجود داشت که قیمت ۹۹۹ دلاری آن باعث شود تا کاربران تمایلی به خرید آن نداشته باشند. به گفته کوک، آیفون ۱۰ پرفروش‌ترین آیفون این شرکت، از زمان آغاز عرضه‌ی آن در اوایل نوامبر تا زمان ارائه گزارش درآمدهای فصلی، یعنی اول فوریه بوده است.


بیشتر بخوانید: آیا علت عدم استقبال از آیفون ۱۰ قیمت بالای آن بود؟


آیا فروش آیفون 10 با مشکل روبه رو خواهد شد؟

امیت دریانانی، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی RBC Capital Markets، ادعا کرده است که اپل در فروش آیفون ۱۰ با قیمت فعلی موفق نیست و به همین دلیل احتمالا نسخه‌ی جدید این گوشی را با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. البته مشخص نیست که این تحلیل‌گر‌ با استناد بر کدام داده‌ها به چنین نتایجی رسیده‌ است. پیش‌بینی نشان می دهد که اپل برای افرادی که مایل به پرداخت ۱۰۰۰ دلار برای خرید آیفون ۱۰ نیستند، یک مدل با نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع ال‌سی‌دی، طراحی بدون حاشیه و فیس‌‌آی‌دی در نظر گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر