;
coinex

افزایش مهارت سیری با استخدام کارمندان تازه نفس

اپل از عقب افتادگی سیری در رقابت با سایر دستیارهای صوتی باخبر است. به همین دلیل قصد دارد برای افزایش مهارت سیری کارمندان تازه نفس استخدام کند.

به گزارش تکراتو، سیری، دستیار صوتی اپل مدتی است که رقابت را به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا واگذار کرده است. اوایل ماه جاری میلادی، برخی از کارمندان سابق اپل گفتند که چشم انداز ترسیم شده برای سیری، با مرگ استیو جابز به دست فراموشی سپرده شد.

عقب افتادگی سیری از سایر دستیارهای صوتی مشخص است. موسسه Thinknum به تازگی اطلاعات مرتبط با موقعیت های شغلی اپل را بررسی کرده و می گوید طی چند وقت اخیر، مشاغل متعددی برای توسعه و افزایش مهارت سیری در نظر گرفته شده است. در روز سی ام مارس، اپل با انتشار لیستی شامل 161 موقعیت شغلی مرتبط با سیری، رکوردشکنی کرد.


بیشتر بخوانید: استفاده اپل از یادگیری عمیق برای اصلاح صدای رباتیک سیری


افزایش مهارت سیری با استخدام کارمندان جدید

حدود 154 عدد از مجموع 161 شغل به مهندسین نرم افزار تعلق دارند، 5 سمت شغلی برای سیری – مهندس نرم افزار در نظر گرفته شده و سه جای خالی برای سیری – مهندس iOS  وجود دارد. سایر موقعیت های شغلی هم به مهندس زیرساخت، مهندس یادگیری ماشینی و مهندس پردازش زبان طبیعی اختصاص داده شده اند.

لازم به ذکر است که گوگل اسیستنت قادر به انجام 1 میلیون فعالیت مختلف است و الکسا هم بیش از 25 هزار مهارت دارد اما سیری چنین کاربردهای گسترده ای ندارد. علاوه بر این، سیری در تشریح اطلاعات مختلف برای کاربران هم با مشکل مواجه است. کمپانی ساکن کوپرتینو عمیقاً باور دارد برای افزایش مهارت سیری به برنامه نویسی مجدد نیاز است. علاوه بر این، بهبود توانایی های کلامی سیری و افزایش مهارت سیری و ضریب هوشی این دستیار دیجیتالی هم در دستور کار اپل قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر