;
coinex

عرضه دو مدل گوشی جدید توسط موتورولا ؛ Moto G6 و Moto G6 Play

دو مدل گوشی جدید موتورولا قرار است در میانه های ماه می مصادف با اواخر اردیبهشت راهی بازار شوند. این مدل ها Moto G6  و  Moto G6 Play هستند.

به گزارش تکراتو، اطلاعاتی از وبسایت یک خرده فروشی آنلاین در آمریکا به دست آمده که نشان می دهد دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G6 و Moto G6 Play قرار است به زودی عرضه شوند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟


بررسی ویژگی های دو مدل گوشی جدید موتورولا

دو مدل گوشی جدید موتورولا، یعنی Moto G6  و Moto G6 Play عرضه خواهند شد. مدل Moto G6 قرار است یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. همچنین یک پردازنده هشت هسته ای با کلاک هسته های ‍۱.۸ گیگاهرتز نیز در این مدل وجود خواهد داشت. سنسور ۸ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع برای دوربین سلفی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی را می توان از دیگر مشخصات این مدل دانست.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ارزان‌قیمت ۲۰۱۸ ؛ کدام محصول را انتخاب کنیم؟


نمایشگر نسخه ۳۲ گیگابایتی موبایل G6 Play از لحاظ ابعاد و رزولوشن تصویر، مشابه با نسخه پایه G6 است، اما در زیر آن از یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتزی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. از دو مدل گوشی جدید موتورولا ، موبایل Moto G6 موتورولا با قیمت ۲۵۰ و نسخه G6 Play با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر