;
coinex

پلتفرم جستجوی فایل های گیف به تصاحب گوگل در آمد؛ گوگل تنور (Tenor)

به نظر می رسد که گوگل پلتفرم تنور را به تصاحب خود در آورده باشد. لازم به ذکر است که تنور یک پلتفرم جستجوی فایل های گیف است.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که که گوگل پلتفرم جستجوی تصاویر گیف را که تِنور نام دارد تصاحب کرده است. تصاحب تنور را باید نشان دهنده‌ی افزایش اهمیت گیف برای گوگل خواند. غول جستجو توجه ویژه‌ای را معطوف گیف کرده که از جمله‌ی آن باید به توسعه‌ی اپلیکیشنی برای ایجاد تصاویر متحرک اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: سرویس کوتاه کننده لینک گوگل جایگزین می شود!


تنور یا پلتفرم جستجوی گیف چیست؟

پلتفرم تنور امکان جستجو بین گیف‌های متعدد را برای کیبوردهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و همچنین نرم‌افزارهای پیام‌رسان در اختیار کاربران قرار می دهد.  از جمله‌ آن‌ها می‌توان به فیسبوک مسنجر و گوشی‌های هوشمند سامسونگ اشاره کرد. تنور به عنوان یک کمپانی مستقل زیر نظر گوگل به فعالیت خود ادامه داده و در کنار توسعه‌ی محصولاتش، فناوری‌های اختصاصی و API لازم را نیز توسعه می دهد.


بیشتر بخوانید: آغاز جنگ آمازون و گوگل بر سر حاکمیت بازار اسپیکرهای هوشمند !


تصاحب تنور توسط گوگل

در سپتامبر سال گذشته بود کهGiphy  با همکاری گوگل جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی این کمپانی را در دیتابیس گیف‌های خود اعمال کرد. تصاحب تنور را باید قدمی بزرگ برای گوگل خواند که در پی اضافه کردن جستجوی گیف به کیبورد خود در دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس است. اضافه کردن دیتابیس گسترده‌ی گیف‌های تنور به جی‌بورد و همچنین قابلیت جستجوی تصاویر گوگل باعث خواهد شد تا گوگل بتواند گیف‌های بهتری را در نتایج جستجو برای کاربرانش به نمایش درآورد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر