;
coinex

برگزاری جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی وضعیت تلگرام در ایران

جلسه ویژه و مشترک کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام در ایران با حضور وزیر ارتباطات هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش تکراتو، سیدحسین نقوی حسینی اعلام نمود که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ نشست مشترکی را با کمیسیون اقتصادی با عنوان بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی برگزار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: بررسی تکلیف تلگرام در ایران ؛ آیا تلگرام راهزن است؟!


تشکیل جلسه برای بررسی وضعیت تلگرام در ایران

به گفته حسینی، این جلسه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فیروزآبادی دبیر مرکز عالی فضای مجازی همراه خواهد بود و در آن سیاست‌ها و راهبردهای برخورد با تلگرام و تهدیدها و فرصت‌های این شبکه مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: فیلترینگ تلگرام در سال ۹۷ ؛ آیا فیلتر تلگرام در ایران حتمی است؟


نقوی حسینی در ادامه صحبت های خود در مورد بررسی وضعیت تلگرام در ایران تاکید کرد که مسدود کردن فضای مجازی مورد تایید نیست، هدف آن است که تلگرام به نحوی مدیریت شود که بتوان از فرصت‌های آن استفاده گردد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، اضافه کرد که اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه ۱۹ فروردین مهمان وزیر دفاع خواهند بود که قرار است گزارش مفصلی پیرامون تحولات منطقه و حوزه تغییر و تحولات نظامی در منطقه ارائه شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر