;
coinex

گوگل افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال را حذف می کند!

براساس اطلاعات موجود، گوگل افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال را حذف می کند و آنها دیگر جایی در فروشگاه مرورگر کروم نخواهند داشت.

استفاده از اسکریپت های ویژه معدن کاوی روی مرورگر  کروم، بیش از 80 درصد از میزان پردازش پردازنده را به خود اختصاص می دهد. البته شاید این موضوع در کوتاه مدت مشکلی را برای کاربران ایجاد نکند، ولی در بلند مدت ممکن است از میزان عمر مفید پردازنده بکاهد و در عین حال کامپیوتر کاربر را بیش از پیش کند نماید.


بیشتر بخوانید: قابلیت متوقف کردن دائمی صدای وب سایت ها به گوگل کروم اضافه می‌شود


حذف افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال

گوگل در مورد حذف افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال اعلام نمود که پیش از این فروشگاه وب کروم اجازه معدن کاوی ارزهای دیجیتالی را به افزونه هایی می داد که تنها به همین منظور طراحی شده بودند. همچنین به کاربران نیز درخصوص رفتارهای معدن کاوی افزونه اطلاع می دادند.

اما متأسفانه حدود 90 درصد از تمام افزونه هایی که دارای اسکریپت های معدن کاوی بودند و توسعه دهندگان آنها تلاش کرده بودند آنها را روی فروشگاه وب کروم بارگذاری کنند، با این سیاست ها تطابق ندارند و بنابراین از فروشگاه حذف شدند.


بیشتر بخوانید: گوگل و آمازون به بررسی وضعیت روحی کاربران می پردازند!


از این پس فروشگاه وب کروم افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال را نمی پذیرد. افزونه های فعلی که اقدام به معدن کاوی می کنند تا اواخر ماه ژوئن از لیست افزونه ها حذف می شوند. البته افزونه های مرتبط با بلاک چِین که اهدافی به غیر از معدن کاوی دارند، در وب استور مجاز هستند.

پیش از این افزونه ای به نام SafeBrowse در مرورگر کروم وجود داشت که توانسته بود بیش از 140 هزار معدن کاوی ارز دیجیتال مونرو را از کاربران کشف کند، در حالی که هیچ یک از این کاربران از اینکه مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند اطلاعی نداشتند. در کنار گوگل سایر کمپانی ها از جمله توییتر، فیس بوک، لینکدین، اسنپچت نیز اقدام به ممنوع کردن تبلیغ در زمینه عرضه اولیه سکه ارزهای دیجیتالی کرده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmodo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر