;
coinex

افتتاح هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن با جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی ، فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره کن شد. فرهادی پیش از این نیز با فیلم‌های گذشته و فروشنده در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن حاضر شده بود.

به گزارش تکراتو، همه می دانند، فیلم افتتاحیه جشنواره کن شد. این فیلم جدیدترین فیلم اصغر فرهادی است. در این فیلم افرادی چون پنه لوپه کروز و خاویر باردم حضور دارند. همه می دانند دومین فیلم اسپانیایی زبان است که پس از تربیت بد ساخته پدرو آلمادوار، به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن انتخاب شد. هفتادویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن از تاریخ ۸ تا ۱۸ می (۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جدول پرفروش ترین فیلم های سینمایی ایران در تعطیلات نوروز ۹۷


همه می دانند، جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

در خلاصه داستان جدیدترین فیلم اصغر فرهادی یعنی همه می دانند، آمده است که کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز می‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

فیلمبرداری فیلم همه می دانند، اواخر ماه نوامبر سال گذشته میلادی در مادرید به پایان رسید. در این فیلم ایرانی جشنواره کن ، علاوه بر پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم، بازیگر مطرح اسپانیایی ریکاردو دارین و بازیگر آرژانتینی ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

خوزه لوییس آلکاینه ۷۸ ساله، مدیر فیلمبرداری جدیدترین ساخته اصغر فرهادی است. علاوه‌ بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌های Memento Films از فرانسه، Morena Film  از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند. مدیریت هنری فیلم بر عهده کلارا نوتاری و طراح لباس نیز سونیا گرانده است. هایده صفی یاری تدوین‌گر و دانیل فونترودونا مدیر صدابرداری فیلم هستند.

جدیدترین فیلم اصغر فرهادی همه می دانند

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر