;
coinex

رونمایی از نسخه جهانی فروشگاه اپلیکیشن هواوی ؛ AppGallery

نسخه جهانی فروشگاه اپلیکیشن هواوی رونمایی شد. این فروشگاه AppGallery نام دارد و روی تمامی موبایل های ساخت این شرکت قابل نصب است.

به گزارش تکراتو، هواوی پس از سامسونگ و اپل بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در دنیا است. این شرکت بر خلاف دو رقیب بزرگ خود، پیش از این فروشگاه اپلیکیشن های اختصاصی در سطح بین المللی نداشت، اما اکنون هواوی نیز فروشگاه ویژه خود را راه اندازی کرده است.


بیشتر بخوانید: سری میت ۱۰ هواوی بهترین گوشی برای کسب و کار


نسخه جهانی فروشگاه اپلیکیشن هواوی

لازم به ذکر است که فروشگاه اپلیکیشن هواوی روی موبایل های P20 و P20 پرو نصب شده است و قرار است به زودی در دسترس سایر موبایل های این شرکت نیز قرار گیرد. فروشگاه اپلیکیشن هواوی یعنی اپ گالری دارای 5 تب Featured – Category – Top – Manager – Me  بوده و تب  Me  برای تنظیمات مرتبط با کاربر و اپلیکیشن استفاده می شود.


بیشتر بخوانید: ترفندهای هواوی میت ۱۰ پرو ؛ چگونه از این گوشی پرچمدار بیشترین کارایی را دریافت کنیم؟


اپلیکیشن های مختلف موجود اپ گالری

در کنار اپ های هواوی اپ های دیگری از جمله فیسبوک، اینستاگرام و یوتوب نیز وجود دارند اما به نظر می رسد که کاربران همچنان این اپ ها را از گوگل پلِی دانلود خواهند کرد.

آموزش نحوه نصب اپ گالری

در صورتی که از تلفن های هوشمند هواوی استفاده می کنید برای نصب اپ گالری باید گزینه قابلیت نصب اپ های شخص ثالث را فعال نمایید. در ادامه باید اپ را دنلود کرده و پس از نصب از طریق بخش تنظیمات داخل اپ، اقدام به غیر فعال کردن سرویس های آن نمود. همچنین امکان حذف اپ گالری از روی موبایل وجود دارد.

رونمایی از نسخه جهانی فروشگاه اپلیکیشن هواوی

 فروشگاه اپلیکیشن هواوی

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    چجوری باید گزینه نصب برنامه های شخص ثالث رو فعال کنم؟

    پاسخ