;
coinex

مبارزه با تروریسم در توییتر مسدود شدن 1.2 میلیون اکانت را به همراه داشت!

مبارزه با تروریسم در توییتر از سال 2015 آغاز شده و تا کنون باعث مسدود شدن 1.2 میلیون اکانت مرتبط با تروریست ها شده است.

به گزارش تکراتو، یکی از روش های جذب نیرو توسط گروه های تروریستی، استفاده از شبکه های اجتماعی است. در این راستا و به منظور مبارزه با تروریسم در توییتر فعالیت هایی انجام شده است. این شبکه موفق شده به میزان بالایی از این گونه فعالیت ها در شبکه اجتماعی خود جلوگیری نماید و حساب های کاربری مربوطه را مسدود نماید.


بیشتر بخوانید: ممنوعیت تبلیغات ارزهای مجازی در توییتر هم اعلام شد!


مبارزه با تروریسم در توییتر

این شبکه اجتماعی در گزارش شفافیت توییتر مسدودیت 1.2 میلیونی اکانت مرتبط با تروریسم را اعلام نمود. این گزارش به صورت دوره ای اطلاعاتی از قبیل تعداد اکانت های حذف شده و درخواست های اعلام شده از سوی دولت ها را مشخص می کند.

در نیمه دوم سال 2017 حدود 275 هزار اکانت مرتبط با تروریست ها مسدود شد. با این حال این میزان نسبت به نیمه اول سال 2017 کاهشی 8.4 درصدی داشت. این کمپانی پستی را در این مورد در وبلاگ خود منتشر نمود و اعلام کرد که سال ها است روی این موضوع کار می کند که توییتر را برای افرادی که قصد ترویج تروریسم دارند، به فضایی نا مطلوب بدل نماید.

همانند بسیاری از کمپانی های بزرگ حوزه فناوری، توییتر نیز تلاش می کند با ارائه گزارش های این چنینی، مشخص کند که چه نوع اطلاعاتی در این شبکه اجتماعی وجود دارند و همچنین دلیل حذف برخی اکانت ها چیست. مبارزه با تروریسم در توییتر یک هدف بزرگ است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: fortune

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر