;
coinex

استفاده آسان از ایموجی در گوگل کروم دسکتاپ!

مکالمات اینترنتی امروزی تقریبا بدون ایموجی ها امکان پذیر نیست. دسترسی به ایموجی ها در گوشی راحت است اما در دسکتاپ استفاده از ایموجی به گونه ای دیگر است.

به گزارش تکراتو، ایموجی ها امروزه در مکالمات اینترنتی برای انتقال مفاهیم و احساسات استفاده می شوند. البته استفاده از ایموجی در گوشی راحت تر است به همین دلیل توسعه دهندگان اپلیکیشن های دسکتاپ همواره به فکر راهی برای استفاده از ایموجی در لپ تاپ و رایانه های شخصی هستند.


بیشتر بخوانید: گوگل افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال را حذف می کند!


استفاده از ایموجی در گوگل کروم دسکتاپ

استفاده از ایموجی در گوگل کروم دسکتاپ!

گوگل به این منظور اعلام کرده که در آخرین نسخه Chrome Canary  برای مک، کاربران می توانند با فعال کردن گزینه ای در تنظیمات اپلیکیشن، راحت تر به ایموجی ها دسترسی داشته باشند.

کانال Canary گوگل کروم به طور اختصاصی برای توسعه دهندگان طراحی شده تا بتوانند حتی پیش از ارائه قابلیت های جدید مرورگر به شکل بتا آن ها را مورد تست و آزمایش قرار دهند.


بیشتر بخوانید: قابلیت متوقف کردن دائمی صدای وب سایت ها به گوگل کروم اضافه می‌شود


دسترسی به ایموجی در گوگل کروم

برای آزاد شدن دسترسی به ایموجی در گوگل کروم ، باید عبارت chrome://flags را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و سپس به جستجوی emoji پرداخت. حالا باید گزینه  chrome://flags/#enable-emoji-context-menu را از تنظیمات اپ فعال نمود.

با این کار دسترسی به ایموجی در گوگل کروم فراهم می شود. البته به نظر می رسد که این فلگ فعلا فقط در نسخه مک گوگل کروم کار کند و امکان استفاده از آن برای نسخه ویندوز وجود نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر