;
coinex

تولید موبایل مخصوص ارز مجازی توسط فاکسکان!

فاکسکان تولید موبایل مخصوص ارز مجازی را بر عهده می گیرد. کمپانیSirin Labs  فاکسکان را به عنوان تولید کننده آنها انتخاب کرده است.

کمپانی Sirin Labs که قبلا خود قصد  عرضه نخستین موبایل مبتنی بر فناوری بلاکچین را به عنوان کیف پول ارزهای مجازی داشت، اکنون فاکسکان را به عنوان تولید کننده آنها انتخاب کرده است.


بیشتر بخوانید: تولید اولین گوشی هوشمند بلاک چین توسط فاکسکان


تولید موبایل مخصوص ارز مجازی

این موبایل که Finney نام دارد امکان خرید و ذخیره ارزهای مجازی نظیر بیت کوین و به اشتراک گذاری توکن ها با افراد مجاور را فراهم می کند. کمپانی سازنده به امنیت بسیار توجه داشته و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال ناخواسته ارزهای مجازی، کلیدی فیزیکی را به آنها اختصاص داده است. همچنین به لطف سیستم عامل Sirin OS که مبتنی بر اندروید است، امنیت داده ها تا حد زیادی افزایش پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: هواوی در فکر تولید گوشی با فناوری بلاک چین است!


ویژگی های موبایل Finney

موبایلFinney  از نظر سخت افزاری در حد و اندازه های یک پرچمدار قرار دارد. این موبایل از نمایشگری 5.5 اینچی، 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های اصلی و سلفی 12 و 13 مگاپیکسلی  بهره می برد.

موبایل مخصوص ارز مجازی در هشت کشور مختلف از جمله ویتنام و ترکیه که ارزهای مجازی در آنها با استقبال مواجه شده با قیمت 999 دلار عرضه می شود. کمپانی سوئدی مدعی شده تا کنون 25 هزار سفارش پیش فروش را دریافت کرده و امیدوار است در سال جاری میلادی بین 100 هزار تا چند میلیون دستگاه از این موبایل مخصوص ارز مجازی را به فروش برساند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر