;
coinex

ارز مجازی رویال کوین هدیه ازدواج شاهزاده بریتانیا است!

به مناسبت ازدواج پرنس هری نوه ملکه الیزابت با مگان مارکل بازیگر آمریکایی ارز مجازی رویال کوین طراحی شده است. این ارز مجازی هدیه ازدواج آنهاست.

ازدواج پرنس هری و مگان مارکل بیست و نهم اردیبهشت ماه است. این دو قرار است ارز مجازی رویال کوین را به عنوان هدیه دریافت کنند. این ارز مجازی جدید به مناسب یاد بود این ازدواج طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به ارز واحد سراسر جهان ؛ حاکمیت ارزهای دیجیتالی


عرضه ارز مجازی رویال کوین

عرضه اولیه ارز مجازی رویال کوین توسط ICO Rocket صورت گرفت و توانست تائیدیه انجمن سلطنتی بریتانیا را نیز دریافت کند. عواید حاصل از این ارز مجازی بین خیریه های مدنظر پرنس هری و همسرش تقسیم شده و بخشی از آن هم به عنوان کمک هزینه به مجله Crown and Country تعلق می گیرد.

ارز مجازی رویال کوین

هدف از عرضه ارز رویال کوین

Shahar Namer، مدیرعامل ICO Rocket در مورد هدف از عرضه ارز مجازی رویال اعلام کرد که این ارز هدیه ای غیرمتمرکز برای جشن گرفتن ازدواج پرنس هری و خانم مارکل است اما هدف اصلی مشارکت دادن افراد در این عروسی سلطنتی و در عین حال پشتیبانی از موسسات خیریه به روشی کاملا مدرن است.

طرفداران این خاندان سلطنتی امیدوار هستند که ارز مجازی رویال کوین بتواند مسیر بیت کوین را در پیش بگیرد اما مشخص نیست رویال کوین هم مانند بیت کوین سرمایه گذران اولیه اش را به قله خوشبختی می رساند یا آنها را نا امید می سازد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر