;
coinex

فیسبوک و اینستاگرام 22 فروردین 24 ساعت تحریم می شوند!

تحریم ۲۴ ساعته‌ فیسبوک و اینستاگرام در روز 22 فروردین در واکنش به رسوایی اخیر فیسبوک و سوءاستفاده این شبکه اجتماعی از اطلاعات 87 میلیون کاربر است.

به گزارش تکراتو، کمیته بازرگانی و انرژی ایالات متحده اعلام کرده است که مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک قرار است در برابر این کمیته شهادت داده و به پرسش‌هایی درباره چگونگی استفاده و حفاظت از اطلاعات کاربران پاسخ دهد. در روز 22 فروردین تحریم ۲۴ ساعته‌ فیسبوک و اینستاگرام نیز اتفاق خواهد افتاد. تحریم ۲۴ ساعته‌ فیسبوک و اینستاگرام در واقع واکنشی به رسوایی اخیر فیسبوک توسط کمپانی کمبریج آنالیتیکا است.


بیشتر بخوانید: خداحافظی استیو وازنیاک از فیس‌بوک ؛ هم بنیانگذار اپل اکانت فیس‌بوک خود را حذف کرد


تحریم ۲۴ ساعته‌ فیسبوک و اینستاگرام در واکنش به رسوایی اخیر

لارا اولمن که سخنگوی عملیات فیسبلاک است اعلام نموده است که تحریم فیسبوک و اینستاگرام ، مشتی محکم بر دهان شبکه‌های اجتماعی است تا پس از این برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی‌ کابران خود ارزش کافی قائل شوند. سخنگوی عملیات فیسبلاک، زمان وقوع رویداد را چهارشنبه همین هفته یعنی ۲۲ فروردین ماه اعلام نمود و از کاربران دعوت کرد تا به تحریم ۲۴ ساعته‌ فیسبوک و اینستاگرام روی آورند.

لازم به ذکر است که زاکربرگ پیش از حضور در برابر کمیته بازرگانی و انرژی ایالات متحده ، در روز سه شنبه نیز در برابر کمیته‌ی سنای قوی قضاییه آمریکا حاضر شد و درباره‌ی رسوایی‌های اخیر شهادت داد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر