;
coinex

اقدام جدید فیسبوک برای افزایش امنیت کاربران این شبکه اجتماعی

افزایش امنیت در فیسبوک اقدام جدید این شبکه اجتماعی است تا کاربران نسبت به امنیت خود مطمئن باشند. کاربران می توانند از این پس امنیت خود را مدیریت کنند.

به گزارش تکراتو، فیسبوک امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است که به واسطه‌ی آن می‌توانند امنیت اطلاعات خود را مدیریت کنند. پیش از این اطلاعات مربوط به ۸۷ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی فاش شده بود و این مسئله باعث شد تا اطمینان و اعتماد کاربران به این شبکه کاهش یابد.

افزایش امنیت در فیسبوک با اقداماتی جدید

کاربران این شبکه در پی افزایش امنیت در فیسبوک پیام مفصلی را در صفحه‌ی اخبار فیسبوک خود دریافت کرده‌اند. فیسبوک برای ۲.۲ میلیارد کاربر خود یادداشتی با عنوان محافظت از اطلاعات شما ارسال کرده که لینکی در آن وجود دارد و کاربران با کلیک روی آن می‌توانند خود ببینند که از چه اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنند و چه اطلاعاتی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند. کاربران در این قسمت می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به صورت انفرادی غیرفعال کنند یا به طور کلی دسترسی اپلیکیشن‌های متفرقه را مسدود نمایند.


بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک (همراه با تصویر)


فیسبوک این روزها وضعیت بسیار سختی دارد زیرا امنیت ضعیف آن باعث شده بود تا اطلاعات میلیون ها کاربر این شبکه فاش شود. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک ضمن عذرخواهی اعلام کرد که دچار اشتباه بزرگی شده و از مسئولیت فیسبوک به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی گسترده غافل بوده است. این مسائل باعث شد تا این گروه در پی افزایش امنیت در فیسبوک باشند.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: time

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر