;
coinex

گلکسی نوت 9 از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخودار خواهد شد

جدیدترین شایعات درباره‌ی گلکسی نوت 9 از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این دستگاه خبر می‌دهند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار سری نوت سامسونگ، اخبار و اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند به گوش می‌رسد. بنابر جدیدترین شایعات، گلکسی نوت 9 سامسونگ همراه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و صفحه نمایش ۶.۴ اینچی عرضه می‌شود. کمی بعید به نظر می‌رسد که این خبر صحت داشته باشد؛ بااینحال اگر سامسونگ بخواهد سنسور اثرانگشت را درون صفحه نمایش تعبیه کند، قطعا فضای کافی خواهد داشت. علاوه بر این، بزرگ شدن اندازه‌ی دستگاه باعث می‌شود که فضای مورد نیاز برای باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز فراهم شود که انرژی مورد نیاز برای صفحه نمایش بزرگ‌تر را تامین می‌کند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از گلکسی نوت ۹ به زودی؛ عرضه‌ در تیر یا مرداد ماه


این اولین بار نیست که اخبار مربوط به نمایشگر بزرگ گلکسی نوت 9 به گوش می‌رسد. گزارشی که به‌تازگی از یک منبع خبری معتبر منتشر شد، مدعی است که این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۳۸ اینچی برخوردار خواهد شد. باریک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف اینفینیتی دیسپلی (نمایشگر بی‌نهایت) به بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش منجر می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که افزایش اندازه‌ی دستگاه به دلیل قرار دادن سنسور اثرانگشت درون نمایشگر باشد.

یکی از افشاکننده‌ّهای معروف به نام Ice universe که پیش از این، اطلاعات درستی را فاش کرده بود، مدعی است که این گوشی هوشمند با باتری ۳۸۵۰ یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت همراه خواهد شد. این بدان معناست که کمپانی سامسونگ هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است. البته چندان دور از انتظار نیست؛ چراکه باید نمونه‌های زیادی به مرحله‌ی آزمون و خطا برسند تا اینکه بهترین گزینه انتخاب شود.

به‌طور معمول در شایعه‌ها کمی بزرگ‌نمایی صورت می‌گیرد، بنابراین تا زمان رونمایی از این موبایل، نمی‌توان از صحت هیچ خبری مطمپن شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر