;
coinex

متن شهادت نامه زاکربرگ ؛ شهادت زاکربرگ در برابر کنگره آمریکا

متن شهادت نامه زاکربرگ منتشر شد. مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک به دلیل رسوایی اطلاعاتی اخیر در برابر کنگره آمریکا شهادت داد.

به گزارش تکراتو، مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک عازم واشنگتن دی سی شد تا به پرسش های اعضای کلیدی کنگره آمریکا در مورد رسوایی اخیر اطلاعاتی فیسبوک پاسخ دهد.

متن شهادت نامه زاکربرگ

متن شهادت نامه زاکربرگ توسط کمیته بازرگانی و انرژی آمریکا در مورد اظهارات احتمالی وی پیش از جلسه رسمی این کمیته در روز چهارشنبه آماده شده بود.

در متن شهادت نامه زاکربرگ آمده است:

چون فیسبوک شرکتی ایده آل گرا و مثبت نگر است، ما نیز تلاش کردیم تا روی تمامی برآیندهای مثبت متصل کردن مردم دنیا به یکدیگر کار کنیم. اما حالا مشخص شده است که تلاش ما برای پیشگیری از سوء استفاده از این ابزارها کافی نبوده است.

اولویت اصلی من مرتبط کردن مردم به یکدیگر و ایجاد جوامع کاربری بوده است. شرکت های تبلیغاتی و توسعه دهندگان تا زمانی که سکان هدایت فیسبوک در دستان من باشد هیچگاه این اولویت را زیر پا نمی گذارند.

عذرخواهی زاکربرگ از کاربران

زاکربرگ در روزهای اخیر از کاربران خود عذرخواهی کرد و سعی کرد تا از آنها دلجویی کند. در همین راستا نیز زاکربرگ شخصا تمامی بررسی های انجام شده روی فیسبوک یا آپدیت های ارائه شده برای آن در هفته های اخیر را مورد بازنگری قرار داد تا از بروز مجدد رسوایی های مشابه پیشگیری به عمل آید.


بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک (همراه با تصویر)


در ادامه‌ی شهادت نامه زاکربرگ آمده است:

صرفا متصل کردن مردم به هم کافی نیست و باید مطمئن شد که این ارتباط مثبت باشد. باید مطمئن شد که مردم از این امکان برای آسیب زدن به دیگران یا نشر اکاذیب استفاده نکنند. باید مطمئن شویم توسعه دهندگان دست اندرکار نیز از آن اطلاعات حفاظت می کنند.


بیشتر بخوانید: خداحافظی استیو وازنیاک از فیس‌بوک ؛ هم بنیانگذار اپل اکانت فیس‌بوک خود را حذف کرد


مداخله روسیه در انتخابات آمریکا

بخش هایی از این شهادت نامه نیز به مداخله روسیه در انتخابات آمریکا با کمک فیسبوک مربوط می شود. در این قسمت نیز در این مورد نوشته شده است که:

ما در تشخیص و واکنش به مداخله روسیه کند عمل کردیم اما اکنون با تمام توان کار می کنیم تا بهتر شویم. مدیریت این تهدیدات نیز بهتر خواهد شد و بهبودهایی اتفاق خواهد افتاد. ما همچنان به همکاری با دولت ادامه می دهیم تا درک بهتری از مداخله روسیه پیدا کنیم.

در ادامه زاکربرگ به تبیین آنچه رخ داده و همچنین راهکارهای فیسبوک برای پیشگیری از وقوع دوباره این ماجرا پرداخت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر