;
coinex

پایار چاپ، سرویس تولید و چاپ انواع لباس و تیشرت

پایار چاپ در سال ۱۳۸۸ به عنوان مرکز طراحی، چاپ و تولید انواع پارچه و لباس شروع به فعالیت کرد، در پایارچاپ طی این 9 سال گذشته به نوآوری‌‌های مختلف در صنعت تولید و چاپ لباس پرداخته شده و با توسعه فعالیت در حال حاضر یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های چاپی می‌باشد که در ارائه خدمات خود از طراحی ، تولید و چاپ لباس هیچ محدودیتی ندارد.

به دلیل فراگیر شدن تجارت آنلاین در کشور، پایارچاپ نیز از سال‌ها پیش به فکر ارائه خدمات مجموعه به صورت آنلاین بود که این امکان امروز با ارائه اولین نسخه از پایارچاپ فراهم شده است. به این ترتیب مشتریان و کاربران به سادگی می‌توانند با محصولات و خدمات پایارچاپ آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

فعالیت پایارچاپ به دو بخش اصلی خدمات و محصولات تقسیم می‌شود. در بخش خدمات، پایارچاپ با داشتن تجهیزات صنعتی چاپ روی پارچه، تمامی متد‌های چاپی نظیر چاپ سابلیمیشن، چاپ سیلک، چاپ دیجیتال ، چاپ لیبل و … را دارا می‌باشد و در این امر آماده ارائه خدمات به ادارات، سازمان‌ها، تولیدی‌ها و همکاران است.

به دلیل تنوع بالای نوع چاپ در این صنعت مشاوران پایارچاپ همواره شما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به نوع‌ و جنس پارچه، رنگ و تعداد آن، چاپی با کیفیت و ماندگار بر روی پارچه، لباس یا محصول مورد نظر شما انجام بگیرد. تنوع نوع چاپ در مجموعه این امکان را به وجود آورده است که بتوانیم با هر تعداد و تیراژی کار چاپ را برای مشتریان انجام دهیم.

استفاده از خدمات پایارچاپ به این شکل می‌باشد که بعد از تعیین جنس پارچه یا محصول مورد چاپی، تعداد و طرح مورد نظر برای کارشناسان ما، بهترین و کم‌هزینه‌ترین پیشنهاد چاپی از سمت ما ارائه شده و بعد از تحویل نمونه‌ کار، اقدام به عقد قرار داد و همکاری می‌شود. پایارچاپ همواره خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد و این امر را تضمین می‌کند.

استفاده از خدمات پایارچاپ به این شکل می‌باشد که بعد از تعیین جنس پارچه یا محصول مورد چاپی، تعداد و طرح مورد نظر برای کارشناسان ما، بهترین و کم‌هزینه‌ترین پیشنهاد چاپی از سمت ما ارائه شده و بعد از تحویل نمونه‌ کار، اقدام به عقد قرار داد و همکاری می‌شود.

بخش دوم فعالیت در پایارچاپ مربوط به تولید محصولات در زمینه لباس و پوشاک می‌باشد تا نیاز مشتریانی که خود توانایی تهیه یا تولید محصول مورد نظر خودشان را ندارند پاسخ‌گو باشد، پایارچاپ با داشتن کارگاه تولیدی‌ لباس و تجربه بلند مدت در این زمینه اقدام به تولید محصولاتی همچون انواع تیشرت، لباس کار، لباس فرم، لباس زنانه، جلیقه خبرنگاری ، سربند، پرچم و … کرده است و تمامی محصولات را با چاپ مورد نظر مشتریان در هر تعداد و طرحی ارائه می‌دهد.

پرمصرف‌ترین محصول چاپی مورد استفاده در بازار تی‌شرت است که پایارچاپ نیز توجه ویژه‌ای به این محصول داشته و انواع تی‌شرت با کیفیت‌ و قیمت‌های متنوع را تولید و در دسته بندی چاپ تیشرت قرار داده است، تی‌شرت نخ پنبه، تی‌شرت اسپان، تی‌شرت جودون و ملانژ و پلی‌استر محصولاتی هستند که شما با مراجعه به قسمت تی‌شرت می‌بینید که در سایز و رنگ‌ و جنس‌های متنوع آماده شده‌اند تا جوابگوی هر نوع نیازی در این زمینه باشند.

برای مصارف کاری و اداری نیز پایارچاپ محصولات خود را نظیر لباس کار، لباس رستورانی و آشپزی، لباس بیمارستانی‌، روپوش پزشکی، لباس کار یک‌سره و … را تولید و در وب‌سایت عرضه کرده است.

همینطور شما می‌توانید از محصولات فانتزی پایارچاپ مثل کوسن، شال و روسری، تابلو فرش و … استفاده کنید و طرح مورد نظرتان را روی آن‌ها چاپ کنید. به این ترتیب بی‌دردسر، بدون اینکه لازم باشد به فکر تهیه محصول خام جهت چاپ باشید، می‌توانید از محصولات پایارچاپ استفاده کنید.

ما متعهیدم که محصولات و چاپ انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار باشند و اگر عیب یا نقص خاصی در محصول یا چاپ وجود داشت، امکان بازگشت محصول و تصحیح آن وجود داشته باشد.

پایارچاپ با داشتن دستگاه‌های صنعتی و پیشرفته، قابلیت چاپ بر روی انواع لباس و البسه و پارچه بدون محدودیت در رنگ، سایز و تعداد را دارد و مشاوران مجموعه بر اساس نیاز شما بهترین گزینه و متد چاپی را به شما ارائه می‌دهند. لذا اگر خود تولید کننده لباس و ملزومات چاپی هستید، میتوانید با پایار چاپ برای انجام خدماتی نظیر چاپ، طراحی برش و لیزر همکاری نمایید. و یا چنانچه مایل به سفارش محصولات این مرکز، نظیر تیشرت، لباس کار، سربند ، جلیقه، پرچم و… هستید، به سایت پایارچاپ رفته و از محصولات آن بهرمند شوید.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات چاپی پایار و لیست کامل محصولات به سایت پایارچاپ مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام قیمت تقریبی تی شرت سفیدمردانه باکیفیت خوب(درصورتیکه خودمان طرح یاعکس روی تی شرت راسفارش دهیم)به تعداد100عددیابیشتر، چندتمام میشود؟

    پاسخ