;
coinex

سامسونگ به دلیل سرقت تکنولوژی های بیومتریک راهی دادگاه می شود!

سامسونگ به اتهام سرقت تکنولوژی های بیومتریک دادگاهی می شود. موسسه تحقیقاتی PACid اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ تشکیل داده است.

به گزارش تکراتو، این موسسه تحقیقاتی که در زمینه تکنولوژی های رمزگذاری فعالیت دارد، اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ الکترونیکس شکل داده است. این موسسه دلیل این امر را نقض پتنت های مرتبط با سنسورهای بیومتریک از سوی سامسونگ اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: بهترین پاوربانک های گلکسی نوت ۸ سامسونگ: کدام منبع تغذیه همراه کارایی بهتری دارد؟


شکایت از سامسونگ به دلیل سرقت تکنولوژی های بیومتریک

پرونده مربوط به سرقت تکنولوژی های بیومتریک توسط سامسونگ در دادگاه تگزاس شرقی تشکیل شده و PACid مدعی شده که سامسونگ حقوق سه پتنت آنها را نقض کرده است. از این سه پتنت دو مورد در ایالات متحده و دیگری در کره جنوبی ثبت شده است و همگی مرتبط با رمزنگاری اطلاعات هستند.

نقض حقوق پتنت ها با سه موبایل گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 انجام شده و مدل های Edge هر خانواده را هم شامل می شود. سامسونگ همچنین با سیستم های PASS  و KNOX خود نیز حقوق این پتنت ها را پایمال کرده است.

شکایت از سامسونگ به دلیل سرقت تکنولوژی های بیومتریک

براساس گفته هایPACid  تکنولوژی های گفته شده در هر سه سنسور بیومتریک این موبایل ها استفاده شده اند، یعنی سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه. با وجود انتشار این خبرها سامسونگ هنوز واکنشی به این ماجرا نشان نداده است.


بیشتر بخوانید: فلش مموری با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت


دریافت غرامت از سامسونگ توسط PACid

موسسهPACid  هنوز بابت سرقت تکنولوژی های بیومتریک غرامت تعیین نکرده است. بسیاری این موسسه را به عنوان یک پتنت ترول می شناسند زیرا دائماً در حال شکایت از شرکت های بزرگ تر و دریافت غرامت است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر