;
coinex

ساخت اسپیکری هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت !

اسپیکر هوشمند وی چت در راه است. شرکت تنسنت، مادر پیام رسان وی چت اعلام کرده است که قصد عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت را دارد.

شرکت چینی تنسنت ( Tencent ) که اپلیکیشن پیام رسان وی چت را ارائه کرده قصد دارد تا اسپیکر هوشمند وی چت را تولید و عرضه نماید. این اسپیکر مبتنی بر پیام رسان وی چت خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن قابلیت مترجمی هوشمند به بلندگوی الکسای آمازون


بسیاری از تحلیگران و کارشناسان حوزه فناوری، مهم ترین ابزار و دستگاه تکنولوژی در جهان را سال گذشته اسپییکرهای هوشمند اعلام کردند. براساس آمار موجود میزان فروش آنها در سال ۲۰۱۷ بی سابقه بوده است. بنابراین پیش بینی می‌شود که بازار اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۱۸ نیز روند رو به رشدی داشته باشد.

ساخت اسپیکر هوشمند وی چت

شرکت های مختلف و غول های تکنولوژی یکی پس از دیگری در حال طراحی و عرضه اسپیکر هوشمند هستند. از جمله اولین شرکت هایی که اقدام به این امر کردند می توان به آمازون، اپل، گوگل و مایکروسافت اشاره کرد. اکنون نوبت به تنسنت است که به دلیل محبوبیت اپلیکیشن پیام رسان وی چت اقدام به تولید اسپیکر هوشمند نماید. پس، از این به بعد تنسنت با شرکت چینی علی بابا وارد رقابت خواهد شد زیرا علی بابا نیز چندی پیش اسپیکر هوشمند خود را با نام Genie  در چین عرضه کرد.


بیشتر بخوانید: اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی معرفی شد


ویژگی های اسپیکر هوشمند وی چت

از مشخصات مهم این اسپیکر باید به قابلیت حمل آن اشاره کرد یعنی این اسپیکر برای تامین انرژی موردنیاز خود ، از باتری استفاده می کند. کاربران از طریق اسپیکر هوشمند وی چت قادر به ارسال دستورهای صوتی ، اقدام به مکالمه و چت کردن با دوستان خود در وی چت خواهند بود. برخی دیگر احتمال انتقال پول از طریق این محصول را اعلام کرده اند که فعلا باید تا زمان عرضه و ارائه آن منتظر بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: technode

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر