;
coinex

یاهو روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی سرمایه گذاری کرد!

براساس اطلاعات موجود یاهو بر روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی سرمایه گذاری کرده است. 40 درصد از سهام این پلتفرم در اختیار یاهو ژاپن قرار می گیرد.

قراردادی میان کمپانی تبادل ارز BitARG توکیو و شرکت ژاپنی زیر مجموعه‌ی یاهو منعقد شده که طبق آن قرار است ۴۰ درصد از سهام پلتفرم تبادل ارز مجازی جدید BitARG در اختیار یاهو ژاپن قرار گیرد.

این دو کمپانی هیچ گونه اطلاعات مالی دقیقی درباره‌ی این قرارداد اعلام نکرده‌اند اما براساس اطلاعات یک منبع خبری ناشناس، قرارداد مذکور به قیمت ۲ تا ۳ میلیارد ین منعقد شده که در واقع مبلغی معادل ۱۸.۶ تا ۲۷.۹ میلیون دلار آمریکاست.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بیت کوین ؛ رقابت بیت کوین و گرام


سرمایه گذاری یاهو بر روی پلتفرم تبادل ارز مجازی

سخنگویان این دو شرکت معتقدند که اپلیکیشن‌ها در حوزه‌ی ارز‌های مجازی تاثیر شگرفی دارند و لازم است توانایی‌های امنیتی گروه یاهو در سرویس تبادل ارز مجازی جدید BitARG   به کار گرفته شود تا امنیت تمامی تراکنش‌ها تامین گردد.


بیشتر بخوانید: تبدیل بیت کوین به ارز واحد سراسر جهان ؛ حاکمیت ارزهای دیجیتالی


کمپانیBitARG  بهمن ماه سال گذشته مجوز پلتفرم تبادل ارز مجازی خود را توانست از آژانس سرویس‌های مالی ژاپن دریافت کند. این کمپانی قصد دارد پلتفرم تبادل ارز مجازی خود را در پایان پاییز راه اندازی کند و در درجه اول به خرید و فروش بیت کوین مشغول شود.

این قرارداد دانش تکنولوژی بیت کوین و ارز مجازی کوین چک را با بینش سرمایه‌گذاری گروه مونکس ترکیب خواهد کرد و این مسئله باعث می‌شود که امنیت داخلی سرویس کوین چک بالاتر برود و آسیب پذیری‌های آن کمتر گردد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر