;
coinex

تولید نمایشگرهای آیفون 2018 توسط سامسونگ از هفته آینده آغاز می شود!

سامسونگ قرار است از هفته آینده تولید نمایشگرهای آیفون 2018 را آغاز کند. این کمپانی قصد دارد زودتر از برنامه به تولید نمایشگرهای OLED بپردازد.

سامسونگ می تواند نمایشگرهای OLED آیفون های سال 2018 را از ماه مه، (اردیبهشت تا خرداد) تولید نماید. به نظر می رسد یکی از دلایل تولید پیش از موعد سامسونگ به زمان احتمالی عرضه آیفون های آتی مربوط باشد. بنا بر گزارش ها قرار است اپل دو آیفون بهره مند از نمایشگر OLED  را در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) روانه بازار کند.


بیشتر بخوانید: آیا سامسونگ نمایشگرهای OLED ارزان تر برای اپل می سازد؟


آغاز تولید نمایشگرهای آیفون 2018

پیش از این اعلام شده بود که ال جی نیز تمایل دارد تولید نمایشگرهای آیفون 2018 را به عهده بگیرد اما به نظر می رسد که موفق نشده به استانداردهای بالای اپل در این زمینه دست یابد. اپل قصد دارد دو گوشی آیفون را با نام های احتمالی آیفون Xs و Xs پلاس با نمایشگرهای 5.8 و 6.5 اینچی و با طراحی مشابه با آیفون 10 عرضه نماید. این آیفون ها فاقد حسگر اثر انگشت Touch ID خواهند بود ولی از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره می برند. همچنین قرار است که آیفون های امسال قیمت کمتری نسبت به سال گذشته داشته باشند بنابراین باید منتظر بود و دید که قیمت آیفون های جدید چقدر خواهد بود!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر